Sensommerbaby

Skift i stjernetegn

6 indlæg i dette emne

Ja, som overskriften siger går vi imorgen fra jomfruens til vægtens tegn. Så os septembermødre der ikke har født endnu vil få små vægte som babyer.

Synes det lyder som et menneske, der vil passe godt ind her hos os: ☺

http://livsguiden.dk/horoskop/stjernetegn/vaegt/

Jeg ved ikke hvor meget man skal tro på det men mit eget stjernetegns beskrivelse passer nu meget godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er også nogen steder den skiftede igår. Hvis man går op i den slags, er det noget med hvor stjernerne står i forhold til måne/solen (? kan ikke lige huske det) det klokkeslet det år man er født og man er jomfru el vægt.

Jeg har nemlig selv fødselsdag igår og det har altid irriteret mig at det er 50/50 om jeg er jomfru el vægt alt efter hvor jeg har har læst horoskopet. Jeg går ikke voldsomt op i det der, men synes det er spændende, når man læser de lidt mere seriøse af slagsen. Så for nogen år siden fandt jeg en hjemmeside hvor man kunne taste sine fødsels data ind og finde us af det pågældende stjerne tegn lige netop for dig :) og jeg er så vægt, selvom min mor altid har sagt jeg er jomfru ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er også nogen steder den skiftede igår. Hvis man går op i den slags, er det noget med hvor stjernerne står i forhold til måne/solen (? kan ikke lige huske det) det klokkeslet det år man er født og man er jomfru el vægt.

Jeg har nemlig selv fødselsdag igår og det har altid irriteret mig at det er 50/50 om jeg er jomfru el vægt alt efter hvor jeg har har læst horoskopet. Jeg går ikke voldsomt op i det der, men synes det er spændende, når man læser de lidt mere seriøse af slagsen. Så for nogen år siden fandt jeg en hjemmeside hvor man kunne taste sine fødsels data ind og finde us af det pågældende stjerne tegn lige netop for dig :) og jeg er så vægt, selvom min mor altid har sagt jeg er jomfru ;)

Det er det samme som min mand, han har fødselsdag d.23 aug. og der skifter den også mellem Løve og Jomfru. Nogen steder er man det ene og andre steder det andet.. Men han har altid holdt på at være Løve :) Vores lille supermand blev jo født d. 22 Aug. så han er Løve :)

Men den hjemmeside du skriver om, hvad hedder den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så får vi en vægt :) .. Spændende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det samme som min mand, han har fødselsdag d.23 aug. og der skifter den også mellem Løve og Jomfru. Nogen steder er man det ene og andre steder det andet.. Men han har altid holdt på at være Løve :) Vores lille supermand blev jo født d. 22 Aug. så han er Løve :)

Men den hjemmeside du skriver om, hvad hedder den?

Ja se det har jeg ingen ide om :D det er nok 3 år siden jeg fandt den, men skal nok prøve at søge efter den el en lign og ligge et link ind :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER