Guest Smilla

Har i været på udsalg?

9 indlæg i dette emne

Ja jeg har jo været "afsted" :D Handler kun online....men jeg har fået en del tøj til uhørte lave priser - hvis man spørger mig og ikke min mand, som tror en bluse til et barn koster 20-30 kr... lol :)

Anyway, så har hun fået en fin Småfolk-kjole i pink med hvide æbler fra Filabel.dk til 179,- normalt 300 kr hos filabel.dk - synes de har mange gode ting til de billigste tilbudspriser,.

En fin Katvig kjole fra Asos.com - det link jeg smed herind, i lyserød med rockguitarer på og et par strømpebukser som matcher til. Virkelig skægt at se hende i kjole, hun får en helt anden personlighed! :D

Og så fandt jeg trompetbukser hos hippo.dk eller hed de hippojunior.dk? til 25 kr! Wehu!! De passer til Katvigkjolen, hvis strømpebukser er for kolde....

Hos Babyfryd.dk købte jeg en Småfolk-kjole i lilla med gul kant, den er så sød - men ikke på bud! Måtte bare eje den :)

Hos hoppeloppe fandt jeg en abebody fra Småfolk - da Babyfryd ikke fik dem hjem alligevel...fåååårk den er festlig! :D

Den fineste Katvig bluse i turkis med bordeux æbler hos Mariehonen.dk til 150 kr, normalpris 300 kr!! :s og så en tur forbi nameit.dk som har 4 bodyer for 120 kr plus nattøj etc.

Det var vist det :) Thank god for at Emilie fik penge til alt dette i julegave!! Og nu mener manden at hun har tøj nok til de næste par dage.....ved ikke hvordan han kan sige det?!?! :Skuffen kan jo stadig lukke!!! :s :D

Og til dem der sidder og tænker "puh det må ha været dyrt i porto"...nej...for jeg skriver altid til butikken først og siger at jeg kun skal bruge 1 ting hos dem og ikke vil betale fx 75 kr i porto for noget som vejer for 14 kr,

og så giver de rabat :) Money saved igen! :)

nfhgm9.jpg1j1bwh.jpg4tn0qe.jpg13zajjk.jpgm7bzfs.jpg

2dtaj3s.jpg2m4agxk.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ih nogle fine sager :) ingen billeder af trompetbukserne??

har desværre ikke finanserne til at gå på udsalg :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har faktisk slet ikke shoppe endnu, men brugte så også 1500 for 14dage siden da Smaahjerter i samarbejde med min-mave gav 50% gavekort.. Så det var jo til ½pris det hele.. :)

Jeg skal have shoppet:

Danefæ sæt

Hummel sæt

2 x hummelflyverdragter

1 x danefæ jakke

:) Og så det ekstra der lige ryger i kurven :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er flot Mette. Vi har desværre heller ikke pengene i år:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Skønne ting prinsessen har fået :biglove Desværre er der ikke penge til det vilde her <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak allesammen :) Jo, nu er trompetbukserne kommet på :) De har stadig megatilbud derinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fint :) Har også selv været "afsted" :D Mine fangster ligger i smalltalk :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fine ting du har fået fat i

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER