Camillat

Mit haar...

10 indlæg i dette emne

Er jeg den eneste, som taber haar som et andet dyr i foraaret??? pokey.gif

Jeg er begyndt at vaske haar hver tredje dag nu, for ellers vil der jo ikke vaere noget tilbage snart sad.gif Ganske vist fik jeg det flotteste tykke haar som gravid, endda med fald, og kan da godt forestille mig, at der ikke gik et eneste til spilde i den tid, men alligevel... Det er en god skefuld haar, jeg kan samle op fra badet, naar jeg er faerdig og saa ryger der jo lidt ved foentoerring ogsaa. Gad vide om der er noget, man kan goere ved det help.gif

Alle bidrag er velkomne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh.... Mit er også så småt begyndt på det igen <_< Det gjorde det samme efter jeg fødte Marlon, og det er noget med at det er pga den store svingning i hormonbalancen...... Jeg kunne vitterligt også samle håndfulde hår op efter et bad, puha :(

Jeg ved ikke rigtigt hvad der hjælper, og jeg tror ikke det gik over før jeg blev gravid igen (men om det var derfor, eller bare fordi det tilfældigvis ramte sammen, ved jeg ikke)

Men altså, B-vitamin er jo altid godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har godt taenkt paa B-vitamin som en mulig hjaelp... unsure.gif Der findes bare kun nogle vattede doser hernede, saa maa vente til jeg rammer DK sidst i oktober... pokey.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt normalt at tabe håret efter man har født.

Jeg har tabt helt sindssygt meget hår <_< og fælder faktisk stadig en del, når jeg har været i bad. Min frisør sagde at det varer 1 års tid.

Theo er 13 mdr. nu, så håber snart det stopper :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fælder også... Nin frisør havde ellers advaret mig og anbefalet at jeg skulle begynde på B-vitamin, men det har jeg ikke lige fået taget mig sammen til :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt normalt at tabe håret efter man har født.

Jeg har tabt helt sindssygt meget hår <_< og fælder faktisk stadig en del, når jeg har været i bad. Min frisør sagde at det varer 1 års tid.

Theo er 13 mdr. nu, så håber snart det stopper :goodluck

Jeg ved godt, at det er normalt, men puuhhh, synes det er helt vildt - og hvis det saa skal staa paa et aar ohmy.gif

good20luck.gif til dig i hvert fald!

Jeg fælder også... Nin frisør havde ellers advaret mig og anbefalet at jeg skulle begynde på B-vitamin, men det har jeg ikke lige fået taget mig sammen til :prik

jamen, det maa da ikke vaere for sent at starte nu.... hvis det saa redder resten af garnet laugh.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søster er frisør, og hun har også sagt, at jeg skulle igang med B-vitaminer - mit hår var som det altid har været under graviditeten, kraftigt og medgørligt, men allerede kort efter fødslen begyndte det at blive strid! Forstået på den måde, at det filtre for et godt ord - og balsam hjælper ikke nødvendigvis <_< Til gengæld hjælper det lidt, hvis jeg sørger for at rede håret INDEN jeg går i bad! Derudover begyndte jeg for en 14 dages tid siden også at fælde <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fældede også helt SINDSSYGT mens jeg ammede, men så snart jeg holdt op stilnede det af og det er mange måneder siden det holdt op og jeg er begyndt at få nyt fint hår :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altid fældet utrolig meget, dog ikke så voldsomt som du beskriver.

Under alle omstændigheder; Her efter fødslen er jeg begyndt at tage noget tilskud der hedder Folligro, og det har hjulpet helt abnormt på mit hår! Normalt er det tyndt og bliver hurtigt fedtet, men efter jeg begyndte på det synes og føles det tykkere og der går længere tid inden det ser fedtet ud :)

Smider lige et link:

klik her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej piger :-) længe siden!

Jeg fælder også som død og helvede og kæmper med hårbørsten og underlige knuder i håret. Resten forsøger Storm ihærdigt at trække ud, den lille bøf!

Aner ikke, hvad jeg skal gøre andet end at få det klippet af. Øv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER