Charlotte75

Så løb mælken ellers til og besøg af jordemor

11 indlæg i dette emne

Rasmus har været længe om at tisse første gang efter fødslen, men det gjorde han heldigvis i nat. For at få gang i tisseriet har jeg skulle amme som en gal. Jeg tror der har været råmælk nok, men der har ikke været nogen forandring at mærke på brysterne... Da jeg vågnede i morges var mine bryster pludselig vokset en del og er hårde og ømme og lillemanden bliver nu meget hurtigere mæt/færdig med at spise - så er der uden tvivl mere mælk og jeg tror også at det er blevet til den noget federe mælk nu.

Her til morgen har vi haft besøg af jordemoderen. Hun lavede høreprøve (som var lige som den skulle være) og så tog hun bp fra hælen. Vi snakkede også lidt om fødslen (især hvordan min mand havde oplevet den) og så var det det og hun gik igen.

Jeg synes det er mange resurser at bruge, at sende en jm rundt til alle flergangsfødende. Selvfølgelig skal de prøver laves, men vi synes bare at med alle de besparelser der sker på hospitalsområdet, kunne en besparelse der ikke ville gøre noget, vel være at vi kom på hosp og fik lavet de prøver

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med Rasmus :loveshower smukt navn :loveshower

det gået forbi min næse du har født :whistling :whistling :whistling

Tillykke :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt nok at jordmoderen bliver sendt ud. Hvor bor du henne. Her skulle jeg op på hospitalet til høreprøve mv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt nok at jordmoderen bliver sendt ud. Hvor bor du henne. Her skulle jeg op på hospitalet til høreprøve mv...

Jeg bor i Rødovre og har født på Herlev.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bor i Rødovre og har født på Herlev.

Meget mærkeligt. Jeg har også født på Herlev!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget mærkeligt. Jeg har også født på Herlev!!!

Ja, det er da mystisk.

Blev du også sendt hjem efter 4 - 6 timer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Rasmus :loveshower smukt navn :loveshower

det gået forbi min næse du har født :whistling :whistling :whistling

Tillykke :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra

TAK :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er da mystisk.

Blev du også sendt hjem efter 4 - 6 timer?

Nej jeg er førstegangsfødende så lå der 2 dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så må det være der forklaringen ligger, for det er vidst kun et tilbud til flergangsfødende der bliver sendt hjem kort efter fødslen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal møde på sygehus torsdag til høreprøve og bp i hæl og går en tid derinde til snak med jordmoder - fødte Odense og tog hjem efter 3 timer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal møde på sygehus torsdag til høreprøve og bp i hæl og går en tid derinde til snak med jordmoder - fødte Odense og tog hjem efter 3 timer

Det var også hvad vi havde forventet og havde syntes var helt ok, men på Herlev kommer jm åbenbart ud til dem der tager hurtigt hjem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER