Guest

Hvor hurtigt får I mens efter ÆL ?

13 indlæg i dette emne

Ja jeg står her 8 dage efter en meget fin postiv ÆL test med brunt udflåd og mens smerter og tanken så blev det ikke denne gang William bliver storebror.

Men synes bare det er hurtigt mens kommer ? udfra hvad jeg kan læse på netdoktor m.m :blink så skulle det først komme ca 14 dage efter ÆL ? Hvilket jo er på søndag som jeg forventede min mens vil komme.

Implanationsblødning er jo en mulighed, men tvivler med de mens smerter ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

8 dage lyder som ret kort tid.. Men mens starter først den dag du bløder fra start til slut - altså rødt blod.. Så kan jo være dú kan lægge nogle dage oveni.. Jeg selv har ofte et par dage med brunligt udflåd og har hørt om én herinde, som har 4 dage med brunligt udflåd inden mens starter..

Så se tiden an og se hvornår din mens indtræffer - det er desværre mit eneste råd!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stoler ikke 100% på æl tests. Jeg har hvertfald lavet positiv æl tests flere gange i en cyklus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo jeg tror også det starter med brunt udflåd her, det gjorde det da jeg fik mens for 16 dage siden, da havde jeg brunt udflåd 3-4 dage før det røde blod kom.

Men tvivler på en graviditet som det niver i maven...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stoler ikke 100% på æl tests. Jeg har hvertfald lavet positiv æl tests flere gange i en cyklus.

Okay det prøvede jeg kun én gang inden jeg blev gravid med william. Man kan i sjældne tilfælde godt have ÆL flere gange har jeg hørt ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, så vidt jeg har lært kommer mens altid 12-14 dage efter ÆL, det er kun perioden inden ÆL der kan variere mere.

Men de der menssmerter behøver skam ikke være negative. Jeg havde den ca. 4-8 dage efter ÆL, inden jeg testede positivt sidste søndag og har dem stadig i ny og næ (er 5+3) så det behøver ikke være negativt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg opgiver heller ikke før der er "frisk" blod. Indtil videre har jeg ikke set mere af det gamle. Stadig lidt ubehag i maven, det kommer og går...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre for at du har været heldig i denne omgang, så jeg snart kan blive moster igen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går der ca 14 dage fra ÆL til mens

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på 12. dag i dag og har lige fået mens. det er ret generelt for mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser ud til både smerter og blod er forsvundet igen. Der var også ekstremt meget lidt blod så kunne godt lyde som det de beskriver som implanationsblødning ... Må bare vente i spænding og håbe det bliver væk nu !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suk der var jeg for hurtig .. Der er frisk blod nu :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER