mino

Vask af velour tøj

7 indlæg i dette emne

Hvordan vasker og ikke mindst tørre i velour tøj neo har nogle bukser og den kommende lillesøster har allerede en del velour men jeg synes bare at det ligesom samler sig i hårene hvis man ikke tørre det i trumleren så hva gør i andre jeg vil helst undgå at bruge tørretrumpleren men har ikke lige knækket vaske koden med velour ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Anna har flere velourbukser og jeg vasker dem bare almindeligt og tørrer dem enten udenfor eller på tørresnoren i kælderen. Jeg synes slet ikke jeg har haft problemer med, at velour opførte sig anderledes end bomuld :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har flere velourbukser og jeg vasker dem bare almindeligt og tørrer dem enten udenfor eller på tørresnoren i kælderen. Jeg synes slet ikke jeg har haft problemer med, at velour opførte sig anderledes end bomuld :)

Bruger du skyldemiddel ???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bruger du skyldemiddel ???

Nej, det har jeg aldrig gjort.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vasker almindeligt, men de kommer dog altid i tørretumbleren, da jeg synes det er rarest.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer altid velour i tørretumbleren. Jeg synes at det bliver grimt hvis det får lov at lufttørre. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer altid velour i tørretumbleren. Jeg synes at det bliver grimt hvis det får lov at lufttørre. :)

Mange tak så er jeg ikke den eneste ;) men jeg tænker bare

At der må da være en måde at lufttørre det på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER