Myliona

Ordentlig gok i hovedet..

9 indlæg i dette emne

Christian skulle have Camille i bæreselen, og løftede hende for højt, og gokkede hendes hoved op i loften - som er af beton! Hun SKREG, men han kunne forholdvis let berolige hende..

Jeg er en hønemor.. Og er naturligvis lidt nervøs:

Hun er snottet og dvask i forvejen, men nu kan jeg pludselig ikke vurdere om det er fordi hun er snottet eller hvad, at hun falder i søvn og er pylret hele tiden :unsure

Hun falder hen, og vågner op med et skrig... :(

Noget jeg skal være opmærksom på? Skal/burde jeg kontakte vagtlægen? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

kontakt vagtlægen, det ville jeg gøre.... der er ingen grund til at du skal gå og være bekymret, hellere få ro på igen.... og der er jo højst sandsynligt intet at være bekymret for, men det er nu meget rart alligevel og være sikker.... men åh, jeg er selv en hønemor, så jeg ved hvordan du har det.... :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kontakt vagtlægen, det ville jeg gøre.... der er ingen grund til at du skal gå og være bekymret, hellere få ro på igen.... og der er jo højst sandsynligt intet at være bekymret for, men det er nu meget rart alligevel og være sikker.... men åh, jeg er selv en hønemor, så jeg ved hvordan du har det.... :kram2

Ved bare ikke helt hvad de kan tjekke eller gøre? <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal holde øje med om hun kaster op, er svær at få øjenkontakt med og er meget passiv/sløv. Hvis hun græder, spiser og kan lokkes til et smil er det gode tegn. Hvis du stadig er i tvivl, så smut en tur på skadestuen med hende, det skader aldrig. Vi var også lige på skadestuen med Lise første gang hun slog sit hoved, bare fordi vi ville være 100 % sikre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal holde øje med om hun kaster op, er svær at få øjenkontakt med og er meget passiv/sløv. Hvis hun græder, spiser og kan lokkes til et smil er det gode tegn. Hvis du stadig er i tvivl, så smut en tur på skadestuen med hende, det skader aldrig. Vi var også lige på skadestuen med Lise første gang hun slog sit hoved, bare fordi vi ville være 100 % sikre.

Problemet er jo at hun er snottet i forvejen; Og derfor jo ER sløv, og pulret.. Så nu kan jeg ikke vurdere om det er blevet værre eller om det er det samme eller hvad.. Hun har sendt et par smil siden, men har også sovet meget.. Men det gjorde hun egentlig også inden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Problemet er jo at hun er snottet i forvejen; Og derfor jo ER sløv, og pulret.. Så nu kan jeg ikke vurdere om det er blevet værre eller om det er det samme eller hvad.. Hun har sendt et par smil siden, men har også sovet meget.. Men det gjorde hun egentlig også inden..

Som sagt hvis du er i tvivl synes jeg du skal kigge forbi skadestuen med hende. Vi blev taget ganske alvorligt dengang med Lise selvom det kun var et lille gok hun havde fået og hun var helt rolig og afslappet, da vi kom ind på skadestuen. Der var lige en sygeplejerske der undersøgte hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ringede derind, og hun fik beroliget mig :) Har fået de ting at vide vi skal kigge efter.. Men Camille smiler og vi har "kontakt" med hende, og det var det vigtigste sagde lægevagten :) Men vi skal vække hende efter 2-3 timers søvn, og minimum en gang i nat <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder godt at du blev beroliget.

God bedring til lille mus... Det er bare så surt, når de er syge. Caroline døjer med snotnæse og ondt i maven. ØV. Men hun er heldigvis faldet i søvn nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en væmmelig forskrækkelse, men det lyder da til at hun er ok, bortset fra snotten. :kram2

God bedring til hende og trøstekram til jer alle tre. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER