MamaMikkel_Junior

Zoneterapi bestilt

10 indlæg i dette emne

Nu er der bestilt en times fodnusseri til mandag 11.30 :)

Spændende, spændende, spændende...

Fik det egentlig også med Karla, men der gav det ikk en fis - et par enkelte plukveer...!

Men om ikk andet, er det jo bare skønt at få nusset fusserne!!!

Og kan jo også bare bruges som simpelt tidsfordriv :D

Go' dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er fantastisk :) god tur, jeg ville ønske det var mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ups, nu kom jeg også til at bestille en tid til her om en time :) glæder mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuhhhmmmm... Glæd dig!!!

Det var superlækkert - men gav ikk en dyt!! :( Blot en anelse plukveer og en lillepige der moslede godt rundt!

Nu er jeg desværre efterhånden overbevist om, at zoneterapi bare ikk er noget for mig - eller som virker på mig... Baaahhhh! :(

Men god tur og nyd det!

Håber det gi'r noget hos dig, sætte skub i sagerne eller bare lader dig og bebs slappe tilstrækkeligt af, så I kan samle kræfter til en nem og hurtig fødsel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var dejligt som altid :) jeg fik mest noget for immunforsvaret fordi jeg har fået forkølelses virus, og det har i hvert fald hjulpet, jeg har det noget bedre i dag :)

Hun gav mig også lidt for at fremme fødslen, men tror nu ikke det har virket heller, hun sagde også at kroppen skulle være klar før hun kunne hjælpe det på vej :)

Men alt i alt så klager jeg heller ikke over en hel time med fodnusseri :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har baby lukas fået sin første omgang zoneterapi, så nu håber vi det hjælper på hans lille mave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har baby lukas fået sin første omgang zoneterapi, så nu håber vi det hjælper på hans lille mave :)

Det har hjulpet på Charlies mave, faktisk allerede efter første gang :) Håber det bliver lige så succesfuldt for Lukas!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har det virkelig også hjulpet.. han prutter lystigt derud af og er ikke ked af det mere, har dog alligevel bestilt en tid mere til ham til på fredag :)

Det er et fantastisk redskab zoneterapi, tænk at lidt fodnusseri kan gøre så meget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har det virkelig også hjulpet.. han prutter lystigt derud af og er ikke ked af det mere, har dog alligevel bestilt en tid mere til ham til på fredag :)

Det er et fantastisk redskab zoneterapi, tænk at lidt fodnusseri kan gøre så meget :)

Vi var også afsted to gange og har så selv givet ham noget også, efter kyndig vejledning af Zoneterapeuten :)

Og ja, det er et fantastisk redskab og ret så imponerende!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER