MamaMikkel_Junior

Har det mærkeligt

10 indlæg i dette emne

Har det virkelig mærkeligt... Uuuhhhh hvor det skurer, trykker og spænder i lænden og den nederste del af maven!

Samtidig har jeg kvalme af pommern til!!

Har også bummelummet et par gange idag!

Tror ikk jeg har feber, men har det godt nok varmt!

Og ja, det lyder unægteligt som tegn på en snarlig fødsel - tør bare ikk rigtig tro på det!

Har nu brugt den sidste time på mad til storesøster, rengøring af lokum og vasketøj... Bare for, hvis nu - og jeg sagde HVIS, så skal der dælme holdes gang i sagerne!

Det føles bare så konstant, at det bare ikke kan være veer...

Men det føles bare så meget anderledes end alle de andre dage med mensmurren...

Bliver næsten helt i hopla!! (",)

Andre, som kan nikke genkendende til sådanne 'måske tegn', og måske endda med erfaringer, hvor det førte til fødsel...????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhh det lyder helt klart som tegn på der er noget på vej :)

Det lyder meget som det jeg har haft de sidste par uger. Mit kommer og går dog :prik og ind imellem er der småveer. Og efter som jeg, i mandags, var en lille smule åben er jeg ret sikker på det er tegn på snarlig fødsel. Min krop er så åbenbart bare MEGET lang tid om at gå i regulær fødsel :gal

det meste af tiden har jeg mange og kraftigere plukveer og det spænder godt i lænden og nederste del af maven som er en konstant, smerte.

Og i de sidste dage har jeg sovet rigtig meget og har mega hovedpine :(

:bd Håber ikke for dig du skal gå med det alt for længe :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er desværre ingen hjælp, fordi jeg havde INGEN tegn, mit vand gik bare... :)

Men det lyder som der sker en masse i din krop - den er nok ved at gøre sig klar! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det samme her - har dog lagt mig for at det kunne gå i ro igen... men blødte fra søndag til onsdag...!! og jeg render også på toilet hele tiden :( og har nogle gode plukkeveer.. ringede også til jordmor og fik bare afvide jeg ku gå til egen læge med urin prøve og ellers forvente at føde når som helst - eller gå over tid.. jeg fik afvide at mange flergangsfødende ville opleve at det føles som fødsel og så går i sig selv igen.. håber bare de tjekker indvendig på mandag til jordmor hvis ikke jeg har født (hvilket jeg pt ikke regner med...!!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det samme her - har dog lagt mig for at det kunne gå i ro igen... men blødte fra søndag til onsdag...!! og jeg render også på toilet hele tiden :( og har nogle gode plukkeveer.. ringede også til jordmor og fik bare afvide jeg ku gå til egen læge med urin prøve og ellers forvente at føde når som helst - eller gå over tid.. jeg fik afvide at mange flergangsfødende ville opleve at det føles som fødsel og så går i sig selv igen.. håber bare de tjekker indvendig på mandag til jordmor hvis ikke jeg har født (hvilket jeg pt ikke regner med...!!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiihhhhh... Altså!! Det fortsætter - med samme styrke!

Og ved jo fra jordemoderen i torsdags, da hun undersøgte mig indvendigt, at der ikk længere er noget 'udvendig' livmoderhals tilbage og hun ville godt kunne have tvunget en finger eller 2 op/ind i den indre livmoderhals - hvilket var helt blød!!

Slimproppen er jo gået for flere uger siden og sikkert også gendannet sig igen... :(

Men må vel blot væbne mig med tålmodighed og krydse fingre for det bliver idag!

Det er iøvrigt også idag, manden har oddset som tøsens fødselsdag - hov, måske det bare er det der driller...??!!

Bliver vanvittig!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det samme her - har dog lagt mig for at det kunne gå i ro igen... men blødte fra søndag til onsdag...!! og jeg render også på toilet hele tiden :( og har nogle gode plukkeveer.. ringede også til jordmor og fik bare afvide jeg ku gå til egen læge med urin prøve og ellers forvente at føde når som helst - eller gå over tid.. jeg fik afvide at mange flergangsfødende ville opleve at det føles som fødsel og så går i sig selv igen.. håber bare de tjekker indvendig på mandag til jordmor hvis ikke jeg har født (hvilket jeg pt ikke regner med...!!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

undskyld dB indlæg :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiihhhhh... Altså!! Det fortsætter - med samme styrke!

Og ved jo fra jordemoderen i torsdags, da hun undersøgte mig indvendigt, at der ikk længere er noget 'udvendig' livmoderhals tilbage og hun ville godt kunne have tvunget en finger eller 2 op/ind i den indre livmoderhals - hvilket var helt blød!!

Slimproppen er jo gået for flere uger siden og sikkert også gendannet sig igen... :(

Men må vel blot væbne mig med tålmodighed og krydse fingre for det bliver idag!

Det er iøvrigt også idag, manden har oddset som tøsens fødselsdag - hov, måske det bare er det der driller...??!!

Bliver vanvittig!!

Føler SÅ meget med dig :kram

Jeg er mega træt af at vente på noget jeg ingen indflydelse har på og ikke aner hvornår sker..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER