Guest

Rejse i februar - hvorhen?

7 indlæg i dette emne

Vi overvejer at tage ud at rejse i uge 9 (slut februar-start marts) så vi kan komme lidt væk fra det dejlige danske vejr. Vi har snakket om Egypten og Tyrkiet men synes at de rejser vi har kunne finde ligger lige i overkanten. Vi har så kigget på Portugal, Spanien eller Italien og synes egentlig det lyder ok, men vi kender ikke så meget til de lande.

Vi vil gerne et sted hen hvor der er lidt billigt, varmere end DK på det tidspunkt og børnevenligt (1,5 år)

Nogen der har nogen andre foreslag end de lande jeg har nævnt? Eller nogen der har specifikke områder i landene? :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad med de canariske øer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også umiddelbart Gran Canaria, Tenerife eller Fuerte Ventura.

Har selv været på Gran Canaria i marts måned i år, det var skønt at komme ned til varmen på den årstid.

Men jeg ved ikke, om man er 100% sikker på at få varme - det er jo selvfølgelig varmere end i DK, men om det er 25 grader i februar kan man nok ikke være sikker på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom også ind for at skrive Tenerife eller Gran Canaria :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte Prag? Ved ikke hvor børnevenligt det er nu til dags, da det er omkring 10 år siden jeg sidt var der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor varmt vil i gerne have det?

Portugal er et af mine yndlingslande. Især området omkring Algarvekysten er fantastisk synes jeg. Spanien er også fint og meget børnevenligt. Italien er lige et stort hak dyrere end de to andre, men har sikkert også meget at byde på - der har jeg ikke været ligeså meget.

Men sydeuropa er jo ikke sådan rigtigt varmt i februar - ja du kan jo faktisk godt risikere at der er nærmest vintertemperaturer.

De kanariske øer er et bedre bud på varmen, og er også rigtigt børnevenligt. Ellers kan jeg anbefale Florida hvis i har mod på lidt længere flyrejse! Det er rigtigt billigt når først man er derover. Dubai er også rigtigt godt - fantastisk kombination af strand og by!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har egentlig ikke snakket om de canariske øer men det lyder til vi måske skal kigge lidt på det :)

Varmen er bare at det helst skal være varmere end dk og ingen sne ;)

Florida har vi nok ikke lige mod på - synes det er langt at skulle flyve.

Hvis der er andre der vil byde så gør gerne det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER