bien

Hvornår stoppede jeres små med den sene eftermiddagslur..

4 indlæg i dette emne

Lillepigen er 7,5 mdr og det er ikke altid hun gider sove den sene lur, selvom hun er mega træt...Jeg gider bare ikke kæmpe med hende i, når hun alligevel bare ligger i barnevognen og skriger...

Så kom jeg bare til at tænke på hvornår de stopper med den sene lur..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Anna stoppede, da hun var ca. 7½-8 mdr. Hvis hun sov den sene lur, var hun simpelthen ikke træt nok til at falde i søvn om aftenen, så jeg begyndte at prøve og trække den første eftermiddagslur lidt, så den lå lidt senere og så passer det :) Hun havde lige en overgangsperiode, hvor hun stadig nogengange tog den sene lur, men nu er det ved at være længe siden sidst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå okay, ja så passer det jo meget godt... Hun er startet i DP, og kan godt mærke det trætter mere på hende, men det er også kun lige til hun komemr over et hvis punkt, så liver det op på hende igen...

Så tror jeg prøver at trække den og så droppe den sene lur, HVIS hun kan...for hun er meget nemmere at puttet om aftenen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Angelina er 10 måneder og hun sover ca en time om formiddagen og en time eller lidt mindre om eftermiddagen. Det er ikke sent om eftermidagen.

Fiona sov to lure indtil hun var 1 år og 3 mdr.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER