Sandra.B

Min søn sælger ud af sit tøj :)

10 indlæg i dette emne

Hej Alle sammen

Nu ved jeg jo godt dette mere eller mindre er en pige gruppe vi er i :whistling Men tænkte jeg lige vil sende jer dette link hvis det skulle have interesse!

http://www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.4018108805986.2161950.1079352445&type=1

Vi sælger ud af min søns baby tøj, da vi jo venter lillesøster nu og Lias vokser helt vildt så han skal have en masse nyt tøj selv :) Tænkte at det måske var noget for jer :loveshower

Vi kan sagtens finde ud af at lave pakker til en god pris :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Alle sammen

Nu ved jeg jo godt dette mere eller mindre er en pige gruppe vi er i :whistling Men tænkte jeg lige vil sende jer dette link hvis det skulle have interesse!

http://www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.4018108805986.2161950.1079352445&type=1

Vi sælger ud af min søns baby tøj, da vi jo venter lillesøster nu og Lias vokser helt vildt så han skal have en masse nyt tøj selv :) Tænkte at det måske var noget for jer :loveshower

Vi kan sagtens finde ud af at lave pakker til en god pris :rolleyes

Hejsa jeg kunne jo godt tænke mig en del af det kunne vi lave nogle pakker med str. 56 og 62 måske?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig kan vi det! Hvad kunne du tænke dig? Har du evt. En facebook profil, så du ville kunne vælge ud fra billederne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig kan vi det! Hvad kunne du tænke dig? Har du evt. En facebook profil, så du ville kunne vælge ud fra billederne?

ja har jeg, men kan ikke få lov at kommentere ved hvert enkelt, nemlig for har været inde og lure jo. skal jeg skrive herinde eller over facebook

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja har jeg, men kan ikke få lov at kommentere ved hvert enkelt, nemlig for har været inde og lure jo. skal jeg skrive herinde eller over facebook

men er interesseret i addidas sæt str. 62, brune smækbukser str. 50, dine bodyer str. 56 de to par cowboy du har i str. 56 hvad skulle du have for den omgang smiler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil du ikke anmode mig som ven, så klare vi den over facebook :) jeg hedder sandra Bondersholt, så finder vi en god pris derinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lidt nemmere over facebook så jeg er sikker på hvad tøj du vil have med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

men er interesseret i addidas sæt str. 62, brune smækbukser str. 50, dine bodyer str. 56 de to par cowboy du har i str. 56 hvad skulle du have for den omgang smiler.

Vil du hellere have vi klare det herinde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej sandra jeg har lige sendt en venneanmodning afsted på facebook så handler vi der igennem, undskyld jeg først reagerer nu men har ikke haft net andet end på mobilen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare helt i orden :) ja Lad os klare det der :) skriv under billederne hvad du vil have :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER