Mannie

Stokke xplorer

3 indlæg i dette emne

Det lyder jo alt sammen meget fedt at man først kan bruge den som barnevogn og senere som klapvogn, men er det hele så genialt som det ser ud?

Hvad er jeres erfaringer?

Og hvad med prisen i forhold til kvaliteten?

Og i forhold til andre mærker som Odder og emaljunga?

Må indrømme jeg ikke har undersøgt det store om klapvogne, da det ikke er så aktuelt endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kender en, der havde klapvognsdelen, og var glad for den.

Mine erfaringer fra at have solgt dem i et år er, at de er rigtig gode, hvis man bor i lejelighed i byen. De er en del nemmere at få med i offentlig transport og op af trapper, for den vejer ikke ret meget. Den er også god til fx ture i zoo, hvor klapvognsdelen kan hejses op, så barnet kan se over hegn mm. fra klapvognen, eller på cafeer, hvor den ikke fylder, og igen kan den hejses op, så den kan bruges som høj stol. Den fylder ikke ret meget slået sammen, og kan være i en meget lille bil, eller med oppe i lejeligheden.

Der hvor den ikke er så god er, hvis man skal gå ture på ujævnt underlag, da der ikke er nogen affjedring i, og ingen luft i hjulene. Det bliver derfor meget bumlet for barnet. Der er heller ikke samme mulighed for at ligge barnet til at sove middagslur i den, da du ikke ligger sædet ned, men bare vipper indsatsen bagover.

Jeg synes personligt også, at den er meget "plastik-fantastik" og foretrækker selv mere traditionelle klapvogne, men jeg bor heller ikke i byen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm øv bor i midtbyen på 2 sal så det var jo fint nok, hvis ikke lige det var fordi vi har verdens mest brostensbelagte gågade =ujævn a h t.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER