GBP86

Svangerskabsforgifning?!?

5 indlæg i dette emne

Er måske ved at udvikle SSF, alle min prøver og tal ligger llii på grænsen...har alle tegn med højt blodtryk, protein i urin, og væske i kroppen. Min blodprøve på min lever er også llii på grænsen...

Men min læge ville ikke sende mig videre da det kun var på grænsen...men er skrækslagen for at det når at blive skidt før jeg opdager det...

Fik afvide at jeg skulle ringe hvis jeg fik hovedpine eller smerter øverst i maven...har haft en let hovedpine i dag, men ved ik hvor meget jeg skal lægge i det. Vil heller ik være en hystade :-\

Er der nogle af jer der havde/har erfaring med SSF. Hvad var jeres tegn? Og hvor panikken var i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er iøvrigt 39 uger i dag. Så hvis jeg skulle sættes igang er bebs helt klar...derfor jeg ik vil ta nogle chancer :-\

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft svangerskabs forgiftning ved begge mine tidligere graviditeter første gang blev jeg sat igang uge 37'der havde jeg haft det i små 3 uger og anden gang var jeg i uge 38 da jeg lå lige på grænsen og der blev jeg sat igang 3 dage efter da lægen på Skejby ikke mente der var nogen grund til at vente og se om det udviklede sig

Men hvis jeg var dig ville jeg ringe og snakke med jordmoderen om det da min erfaring sige mig at almindelige læger ikke har den store erfaring med svangerskabsforgiftning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder på OUH nu og venter på svar på de sidste prøver. Tog alligevel herind, for som jeg blev bekræftet i så er det altid bedre med et tjek for meget end for lidt ;-)

Spændene hvad svarene bliver :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sagde prøverne på OUH?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER