Audine

hvornår er det lige...

3 indlæg i dette emne

Hejsa har brug for jeres viden er ikke helt dus med det. min ægløsnings test viste positiv tirsdag aften og onsdag. hvornår er det så lige vi skal bringe de dyrebare celler frem ? vi havde sex i lørdags og onsdag ! og idag torsdag aften sidder jeg med menses smerter <_< hvad er chancerne her ? og hvornår skulle vi ellers have gjort det ? Manden har nemlig ikke så mange kræfter til det, så vi desværre nødt til at planlægge det - træls :unsure håber i vil hjælpe mig (-:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis i ikke har mulighed for at gøre det hver anden dag som eller anbefales for at være dækket, så vil jeg sige at onsdag var klart den bedste dag og det sørgede i jo for :)

Sæden kan holde sig et par dage, nogle gange helt op til 5 dage men det ville jeg ikke satse på. Desuden holder ægget sig frugtbart ca. 18 timer efter ægløsning. Hvis testen har vist positiv tirs aften og ons har du nok haft ÆL onsdag senest torsdag morgen. Og så har sex onsdag jo været perfekt :D

Jeg havde lige som dig mens smerter nogle få dage efter ÆL, synes også selv det var virkelig tidligt hvis der nu var gevinst. Så gik de i sig selv igen og jeg havde ingen symtomer fra 3+0 og til nu hvor jeg forventer mens her i weekenden og nu har jeg smerter/murren igen, tror desværre det er mens på vej og ikke gode tegn :(

Håber den er der for jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 tak for dit svar - ja hver anden dag, så det ligefør manden vælter bag over, det kan han simpelthen ikke :whistling snøft snøft

Uhhh jeg håber da virkelig I også er heldige, det så træls når ægget bare går til grunde, man bliver lige skuffet hver gang <_<

Vil da gerne, hvis jeg må og kan, høre hvordan det går, om I er heldige, for tror I har større chancer end vi har :rolleyes Krydser for Jer - og tusind tak for svaret - skal jeg prøve at huske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER