liva30

2.lægebesøg

4 indlæg i dette emne

Har i dag været til den 2 lægeundersøgelse og alt så godt ud. Minus 1kg lidt lavt blodtryk men det var ok. Pigerne har det godt inde i maven, og ligger med numserne nedad. Så i morgen er det scanning og jeg håber at de også siger at alt er ok. Jeg er dog begyndt at ha temmlig mange plukveer, men det skal vi snakke om i morgen. Håber også at i har det godt?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super at alt ser ud til at være i skønneste orden :7himmel

Her går det også godt, vi var til første lægebesøg sidste fredag, og det gik superfint, hun ligger ikke med hovedet helt ned i bækkenet, men hun ligger med hovedet nedad og så benene lidt ud til siden og virkede til at have det splendid derinde :) jeg havde taget 2,7 kg på, så det er helt fint, og blodtryk, blodprocent og sf-mål var også som det skulle være.

Jeg har også lidt plukveer, men det snakkede vi med lægen om, og hun sagde at så længe jeg ikke fandt dem ubehagelige eller de begyndte at trække om i ryggen (mener jeg hun sagde) så skulle jeg ikke være bekymret, og jeg kan knapt mærke dem hvis jeg ikke lægger en hånd på maven imens, så jeg er ikke så bekymret over dem :)

Derudover er alt godt her, jeg har stadig (7-9-13) ikke rigtig nogen gener, og kan stadig det meste. Jeg holder mig fra at bære tungere ting, men ellers så er alt bare fint :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var lægen 2. Gang i mandags :0) min dreng er kæmpe stor, jeg spænger grafen for Sf mål min livmoder størrelse svare til en tvillingegraviditet... Har haft ondt i lænden længe og er nu blevet sygemeldt... Havde taget 5 kg på, men det hele sidder på maven, ikke så sært det er tungt... Men sund og aktiv barn med fin hjertelyd ;0) glæder mig til at komme til JM og få et skøn på hans vægt ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik igår hos fysioterapeuten konstateret begyndende bækkenløsning, men hun håber på at vi kan holde det nede med øvelser og ekstra hvile :)

Ellers har jeg det fint - ingen plukkeveer eller lignende. Jeg er dog rigtig sulten i øjeblikket, noget jeg ellers ikke har været.

Dejligt at høre at alt er godt med Jer :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER