Sensommerbaby

Det første sæt tøj

7 indlæg i dette emne

Utroligt nok har jeg ikke købt et eneste sæt nyt tøj til baby....

Jeg har fået/lånt en masse og købt en del brugt, så det er ikke fordi der mangler tøj i kommoden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde samme tanke, at han skulle have noget særligt på når han skulle hjem.. Men han valgte jo at komme før tid, så det hjemmestrik min mor skulle lave - ja det nåede hun ikke :)

Jeg måtte også liiiige tænke mig om, hvorfor noget tøj han egentlig havde på.. Det blev til en natdragt :)

Men har det fint med at det ikke var noget specielt tøj han havde på, det er specielt fordi han havde det på den dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal som 2. gangs fødende, føde ambulant (hvis alt går vel). Så vi har valgt to sæt støj. Et sæt med bukser, bluse og body hvis han kommer om dagen og en lille fin natdragt hvis han kommer om natten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores prinsesse skal ha et lækker lilla dragt på... Alle mine børn har jeg gemt deres første sæt tøj :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min datters første sæt blev også gemt sammen med dåbskjole første sko sut hårlokker og mange andre gode smukke minder - sågar en kjole hendes oldemor syede til mig.. men vi mistede alt i en brand :( så denne gang bliver det bare noget tøj jeg lige syns passer ham :) tror stadig jeg er meget berørt over at jeg var "skyld" i at min datter mistede hendes ting.. får dog babytæppe til lillebror strikket af som skal gemmes og får også hende til at lave dåbskjole :) men til første tøj bliver det nok noget natdragt af en art da det ligner de er rarest at have på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine forældre har købt en sparkedragt fra Armani junior,.. mangler kun en lille hvid hue til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde valgt det sødeste sæt men lillemanden var noget mindre end beregnet så han svømmede i det. Så jeg ville tænke en ekstra gang over det specielle sæt. Ihverfald at bruge tons af penge på det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER