Havbaek

Nu må de 49 sidste dage gerne "forsvinde"

3 indlæg i dette emne

Jeg er efterhånden nået dertil at de sidste 49 dage, som der er til før jeg rammer termindatoen jeg er sat til at føde, gerne "forsvinde".

Er nået punktet, at jeg er træt af at være gravid nu vil jeg gerne have min lille søn i mine arme og nyde ham.

Jeg er i uge 33+0 præcis i dag. Dagene med smerter, hofter der driller, lænden der smerter. Maven der strammer meget og når bebs så også ligger meget aktiv med hovedet nedaf nu, JM mener ikke han vender sig mere - selvom han kan nå det endnu inden han sætter sig fat omkring uge 36 som jeg fik afvide mange spædbørn gør- ja så mærker jeg altså så meget mere når han står der nede og rokere. Mit skamben/ og området dernede NIVER gevaldigt og gør nas oftere nu. Så ja de 49 dage må gerne forsvinde.

Jeg er så meget afklaret nu at det er den vej vi skal, og at smerten ved fødsel ER noget jeg skal igennem. Så selvom jeg var meget bange i starten af det hele ved at skulle føde, og det skræmte mig fra vid og sans- lavede også et indlæg om det herinde- ja så er jeg afklaret nu. Jeg kan mærke jeg har fået en anden form for - ikke ro det vil jeg ikke kalde det- nok bare ja mere afklaret i det og de smerter der følger med. Jeg ved det bliver hårdt, men ja det skal bare overståes nu.

Nu synes jeg bare det er træls og vil gerne snart føde, så jeg kan blive mor og se den lille mosle prins der har gemt sig derinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hi hi sidder og smiler af de indlæg, du er ikke den enste der har det sådan, der er mange der i den sidste tid, bare er trætte af at være gravide.

I starten er alt så spændende, man vil gerne vokse så det kan ses, man bekymre sig osv. til sidst er man ofte plaget af smerter, alt er besværligt og man vil bare gerne have det overstået.

Dejligt at du har forenet dig med fødselen, det skal også nok gå.

Nu håber jeg ikke for dig at du går meget over tid :o)hov ville lave en smiley :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo jo, jeg kan følge dig i det med at tiden gerne må gå hurtigt for dig nu!

Men altså, alternativet med en for tidlig født er nu heller ikke spændende, så jeg er glad for du trods alt ikke ønsker dig det blink.gif

Men held og lykke med det... smerter, bøvl, besvær osv. til trods, så ville jeg stadig ønske det var mig der stod hvor du står i dag... 7himmel.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER