Guest Felixmor

Er jeg den eneste

17 indlæg i dette emne

Der ikke helt kan lade være med at kigge på ting til baby? Selv om der ikke er en på vej endnu kigger jeg lidt på tøj osv hvilket er helt hul i hovedet. Vi har alt i udstyr til en dreng men hvis jeg nu skulle gå hen og få en pige er der jo nogle ting der skal skiftes ud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe, nej! Jeg sidder på dba og babysam og finder lækre billige ting selvom der ikke er en bebs på vej endnu :whistling

Skal teste d. 15.9 så håber det giver pote. :goodluck

Vi har også alt til en pige men som dig hvis vi får en dreng skal vi jo skifte lidt ud. Hehe. Men det er så hyggeligt at sidde og kigge og "fantasi-shoppe".

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er vældig hyggeligt. Har ellers lovet mig selv at tage det stille og roligt for ikke at stresse min stakkels krop men spændingen er stor :)

Jeg har lidt svær med at styre de hersens datoer så jeg er blevet gode venner med womanlog på min phone :) og den siger testsag den 17/9. Men det skulle da nu være for fantastisk hvis der er gevinst i først cyklus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også mig, men jeg sniger mig lige ind engang imellem. Hehe.

IPeriod er ogå super god til ægløsning og testtimere :-)

Held og lykke, håber det er din måned så! :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, hov..... Hvorfor har jeg ikke opdaget at du er listet ind i "vil gerne være gravid" ?? Hvor spændende :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja synes ikke jeg har holdt mig skjult :) har skrevet til min søster at hun nok fandt spor herinde som ikke skulle snakke højt om så ikke noget på facebook :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan altså heller ikke lade være.. jeg er også gået igang med at rive tapet ned i børneværelset :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har målt bagagerum og sammenlignet barnevognes dimensioner for at se hvad der er plads til whistling.gif

og jeg var i babysam i fredags og gå og snuse og røre ved babytingene, falde i staver over minimale sko, se på pusleborde osv for at se hvad der mon passer til vores hjem.

Jeg er frygteligt skruk og jeg har LOVET min mand ikke at gå amok. Godt han ikke er hjemme, for han ville være bakket ud for længst. Og måske jeg når at udleve den her fase inden han er hjemme igen. Det håber jeg 0009.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har målt bagagerum og sammenlignet barnevognes dimensioner for at se hvad der er plads til whistling.gif

og jeg var i babysam i fredags og gå og snuse og røre ved babytingene, falde i staver over minimale sko, se på pusleborde osv for at se hvad der mon passer til vores hjem.

Jeg er frygteligt skruk og jeg har LOVET min mand ikke at gå amok. Godt han ikke er hjemme, for han ville være bakket ud for længst. Og måske jeg når at udleve den her fase inden han er hjemme igen. Det håber jeg 0009.gif

Gudskelov for nettet, jeg bor på lars t*ndskidsmark så jeg kan ikke bare lige smutte i babysam (men hvis jeg kunne så gjorde jeg det nok ;-))

Hvor er din mand henne? :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gør det også :D kan overhovedet ikk gøre for det, der findes bare så mange fine ting som jeg mener vores baby skal ha når den engang melder sin ankomst :)

Jeg er bange for at jeg ender med at være en af dem der har alt for meget :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Me to!

Køber intet men går hyppigt forbi babytøjet i HogM og falder i staver over alt det fine tøj i ministørrelser :loveshower

Og tjekker DBA og trendsales for barnevogne, tremmesenge, sengetøj osv. Har yderligere allerede søgt og gemt masse babyværelses-inspirationsbilleder :lol

Så nej, du er ikke alene! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He he dejligt at høre. Utrolig så hurtig man bliver fanget af, at man gerne vil have en baby mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kigger altså ikke kun :badgirl :shop

Men der er jo bare så meget fantastisk til baby. og jeg købe KUN unisex-ting så det ikke ligger og samler støv hvis vi ikke får et bestemt køn.

Tænker bare at hvis vi skal købe det hele på en gang bliver bankkontoen tømt, så lidt hist og her, så mærkes det ikke så meget.

Har bla. købt en vugge jeg har været forelsket i meget længe (leander :7himmel )

og stakkevis af babytøj, hagesmække, lidt sutter (med peterplys) osv.

men har nu lovet mig selv ikke at købe mere før de to streger er kommet!

selvom det er svært at holde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm...jeg kigger kun. Har ikke købt en eneste ting endnu, fordi jeg ved at det helt sikkert har rigtig lange udsigter, det der med at få en lille spire i maven. :boo Men når det så er sagt, så kigger jeg rigtig meget, når jeg er ude i butikkerne. Især hvis jeg kan stå og falde i svime over de der mini-sparkedragter. :wub Suuuk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kigger altså ikke kun :badgirl :shop

Men der er jo bare så meget fantastisk til baby. og jeg købe KUN unisex-ting så det ikke ligger og samler støv hvis vi ikke får et bestemt køn.

Tænker bare at hvis vi skal købe det hele på en gang bliver bankkontoen tømt, så lidt hist og her, så mærkes det ikke så meget.

Har bla. købt en vugge jeg har været forelsket i meget længe (leander :7himmel )

og stakkevis af babytøj, hagesmække, lidt sutter (med peterplys) osv.

men har nu lovet mig selv ikke at købe mere før de to streger er kommet!

selvom det er svært at holde.

jeg nøjes heller ikke med at kigge :whistling men har lissom dig kun unisex ting :) tænker at man da sagtens kan ta de små ting lidt af gangen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh jeg tør ikke købe noget endnu og vil også gerne kende kønnet inden jeg køber noget. Men kigger nu en del :)

Til gengæld har vi rimelig styr på navnet til en forhåbentlig kommende lillebrøster :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kigger også rigtig meget...men det lidt i perioder..fordi jeg ind i mellem forsøger at fjerne fokus fra PB selvom det er svært...

Indtil videre har jeg kun købt gaver til små bebser vi kender :)

Prøver at vente til de to streger er der....meeeen manden har nu sagt god for jeg snart køber det første...må dog kun købe noget jeg VED kan bruges uanset...:)

Navne har vi allerede klar... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER