GBP86

SEPTEMBER!!

10 indlæg i dette emne

Så blev det ENDELIG vores måned...kæft hvor er det vildt at vi føder i denne måned...men hvornår...iihhh den ventetid ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, det er lidt vildt, at det nu er den måned, vi har ventet på så længe :glad Jeg håber, jeg føder i denne måned, men jeg har jo termin så sent, at jeg kan risikere at gå ind i oktober, men jeg krydser nu fingre for, jeg får et septemberbarn :7himmel

Det er også lidt underligt at tænke på, at man ikke ved hvornår det sker. Det kan være i morgen, og det kan være om 5 uger. Ihh, det huer ikke mit planlægningsgén :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha nej man ved bare at denne måned (eller starten af næste) er der vi vil få et af vores liv største oplevelser...OMG!!

Det er min den første så har ingen ide om hvad der skal ske. Eller hvad kroppen prøver at sige...det er så vildt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her glæder jeg mig os rigtig meget .. Dejligt med september ❤❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selv om jeg først har termin d. 21., er det alligevel lidt specielt, at det nu er blevet september, der er :bd i luften :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ldt specielt at være gået ind i sin terminsmåned, når man har født :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget sPecielt.... At vide hun stadig kunne ligge i maven en uge endnu.... Ikke til at forstå!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har først termin den 28., så måske vælger lillemanden først at ankomme til oktober... Det tror jeg faktisk selv lidt på hvis det ikke lige bliver den 30. Hvor der er fuldmåne... :)

Lidt sjovt at tænke på at nogle af septemberbabyerne bliver 'rigtige' sommerbørn med ankomst i august mens andre nok bliver 'rigtige' efterårsbørn fra oktober.

Jeg satser dog stadig på en septemberbaby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JA, det er crazy. Det er vores måned nu! Ooooh!.

"Fejrer" det med hovedpine, dårlig nattesøvn, øm nakke og halsbrand. Det er bare one of those days. Fisters rumpe har taget plads helt op ad mine ribben. Bah, GODT det er terminsmåned, og sorry for at jeg er lidt negativ.

I virkeligheden er det jo billigt sluppet, når man tænker på at vores guldklumper er på vej til os. Nogen har allerede haft fået. Det er vidunderligt. Mon ikke det kommer til at gå slag i slag nu, og vi skal præsentere hinanden for de nye verdensborgere.

Da vi offentliggjorde på Facebook, at vi skulle være forældre, fik vi bl.a. denne skønne kommentar:"Fantastic - then there'll be more wonderful people in the world". Det er en dejlig tanke, ikk. Så den giver jeg lige videre til jer septembermødre derude. Jeg kan godt lide at tænke på, at vi kan være med til at starte en ny generation med kærlighed og glæde.

God søndag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det gik squ stærkt synes jeg...

Anytime Soon :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER