Guest

Gav familien en ekstra julegave i går

2 indlæg i dette emne

Vi valgte at offentliggøre i går at vi venter en lille en :)

Min mor har vidst det siden 3. december for jeg havde virkelig brug for at snakke med en da jeg stod med testen i hånden. Hun fik "kun" et telefonopkald hvor jeg fortalte det. Hun glæder sig helt vildt og har været ved at snakke over sig flere gange til andre de sidste par uger.

Min stedbror fik det at vide i sidste uge fordi vi skulle på ferie med ham og min mor i en uge og det ville være lidt svært at holde det skjult for ham i en uge hvor vi var sammen hver dag.

I går valgte vi så at resten af familien også skulle have det at vide.

Til min mands forældre havde vi købt to kopper hvor der stod farmor og farfar på og lagt et lille kort ved fra deres nye lille barnebarn. Vi var hos mandens mormor da vi gav dem kopperne og der var en del anden familie også. Da farfar pakkede kopperne op sad farmor bare og beundrede kopperne og læste flittigt højt fra kopperne, men hun fattede den ikke rigtig. Det gjorde de andre dog hurtigt og sad og smilede og nikkede og ville gerne sige tillykke men alligevel vente til farmor havde fattet den. Det var først da der var en der spurgte om jeg var gravid at det gik op for hende :P Det var rimelig skægt men så blev hun helt vild glad og det gjorde farfar og oldemor også :loveshower Vi sad og regnede frem til at oldemor har 14 børnebørn og nu det 10. oldebarn på vej - det er godt nok en sjat!

Min storebror fik det at vide da vi kom ud til min mor for at holde jul. Der var det kun ham der ikke vidste det. Han fik beskeden mundtlig og blev også rigtig glad. Nu er jeg Gravide-smølf for ham....ved ikke lige hvorfor :unsure

Mandens brødre og påhæng var vi ikke sammen med. Der havde vi på deres julegaver vedhæftet et kort fra den lille hvor der stod at mor og far glæder sig til at blive forældre og at den lille glæder sig til at møde dem alle sammen. Det er kun den ene bror der har reageret med en sms og sagt tillykke. Den anden har ikke reageret endnu, så der ved vi ikke om den er feset ind eller ej.... det bliver lidt skægt når vi skal se dem i morgen til julefrokost :)

Nu skal vi finde ud af hvordan vi fortæller vennerne det, men det kommer nok lidt løbende. Min mor bliver også ved med at spørge hvornår hun må skrive noget på facebook....det er hendes første barnebarn på vej :)

Det blev et længere indlæg men ville lige dele lidt fra vores juleaften :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder som en god oplevelse for alle :jul8: Tillykke..

Håber du må en skøn graviditet..

Vi venter med at offentligegøre graviditeten til efter NF.. Min mor ved det dog :yay

Glædelig jul

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER