Guest Cirkeline88

Er der forskel på folinsyre?

9 indlæg i dette emne

Ja jeg skal forhåbentlig snart igang med PB, også vil jeg begynde på folinsyre nu.

Men er der forskel på dem? Jeg kan finde utallige mærker med dertil hørende forskellige priser..

Hvad tager i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tag den billigste... En spade er en spade..

Jeg fandt folinsyrepiller med 400 mg i - da der også er 200 mg i mine almindelige vitaminpiller (Budget), så spiser jeg mine ene vitaminpille og så en halv af de andre piller. Og det er til en BRØKdel af hvad gravitamin koster, men med samme indhold.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er også 200 mg i mine alm vitaminer, og dem vil jeg fortsætte med.. Men så vil jeg da køre i Bilka eller Kvickly, de må da ha nogle billige folinsyre.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I min almindelig vitaminpiller er der 400 mg så dem fortsætter jeg med og så er der ikke noget der viser vi er i gang med projekt baby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I min almindelig vitaminpiller er der 400 mg så dem fortsætter jeg med og så er der ikke noget der viser vi er i gang med projekt baby :)

Hvilke nogle vitaminepiller tager du da?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er også 400 mg i mine alm Livol multi vitaminer :)

Dem forsætter jeg også med indtil den dag jeg står med de 2 streger ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilke nogle vitaminepiller tager du da?

Fitness Pharma multitotal købt i Føtex

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh sikke nogle gode tips jeg også fik med der om multivitaminer, så man ikke lige frem skilter med, at man er igang med PB, hvis det er det man ønsker! :super

Jeg ved ikke om dem jeg tager er dyre, men jeg købte folinsyre på apoteket til 70kr og der er 100stk. i?! De smagte ikke klamt af vitaminer, men var skønt betrækket. :yay fx dem jeg købte ved billig-teste, der var billigere, smager virkelig grimt, og det bliver ikke dem næste gang! Men selvfølgelig så nærig som jeg er, fortsætter jeg selvfølgelig med dem, indtil der ikke er flere :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har prøvet at købe dem fra matas.. for der kunne jeg få dem i 200 mg, så passer det med jeg bare skal ta sådan en sammen med min alm vitamin pille :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER