somummy

Tegn på snarlig fødsel?

6 indlæg i dette emne

Jeg har de sidste mange uger gået med trusseindlæg pga øget udflåd. Synes mest det har været hvidligt/gulligt og vandigt/lotionagtigt i konsistensen.

I nat da jeg var på toilet var bindet gennemvædet, som hvis jeg havde tisset, men var så træt at jeg bare smed det ud, uden at putte et nyt i.

I dag kan jeg så mærke at der kommer noget vådt i mine trusser. Går ud på badeværelset og trækker trusserne ned og ser at trusserne har en våd plet hvor der er noget helt gennemsigtigt, geleagtigt slim, som ikke er sejt (!) Skifter trusser på badeværelset og ser at der hvor jeg havde stået med trusserne nede, ligger der nogle små klatter med det samme geleagtige slim, som der var i trusserne. Tror egentlig først at jeg har tabt et eller andet, men har virkelig ikke noget i mit badeværelsessortiment, som passer med lige præsis den farve og konsistens :lolhit

Hvad er det???? Er der nogen der har oplevet det samme?

Bliver sådan i tvivl om det er slimproppen der er gået, eller om jeg bare ikke har lagt mærke til at mit udflåd har ændret sig, fordi jeg har gået med trusseindlæg!

Ved godt det blev en lang smørre, men må hellere være præsis :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan nemt være slimproppen :D Sådan oplevede jeg den også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan nemt være slimproppen :D Sådan oplevede jeg den også :)

Gjorde du? Så er det måske ikke bare mig der en ved at blive sindsyg og overfortolker for vildt :)

Jeg troede bare at den ville være mere "fast" i konsistensen??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved mig var slimproppen (Eller, det jeg opfattede som slimproppen ;) ) lidt som når jeg fik ÆL.. :) Mit var dog lidt "sejt", men mest af alt var det bare.. slimet, og lidt klamt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej hvor lyder det spændende.. Jeg tænker også slimprop, jeg mener at de kan være ret forskellige fra person til person, og det er vel heller ikke utænkeligt at det kan være at lidt af dit vand er gået også? -hence det gennemvæddede bind i nat!

Jeg krydser fingre for at det er opstarten :D

:bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min slimprop var også som ÆL slim (en hel håndfuld blink.gif) og var ikke i tvivl.. Så mon ikke snart der sker lidt hos dig? bd.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER