rie87

0 energi!!

6 indlæg i dette emne

Jeg kan slet ikke følge folk der siger "nyd nu din graviditet"! Jeg føler mig som en 60-årig hval med rygproblemer! :(

Jeg er KONSTANT træt og kan slet ikke overskue selv de mindste ting i hverdagen. :zzz

Er jeg den eneste der har det sådan?

Jeg kan godt mærke på mig selv, at min graviditet denne gang ikke er lige så stor en begivenhed som sidst. Jeg glemmer hvor langt jeg er henne, glemmer mine jordemoder aftaler, ja, skal i det hele taget nogen gange lige minde mig selv om, at jeg rent faktisk er gravid.

Misforstå mig ikke. Jeg glæder mig rigtig meget til lillebror kommer, men jeg kunne nu godt være de 9 mdrs graviditet foruden. Nok mest pga. bækkenløsningen som bare bliver værre når man i forvejen har en dreng på 2,5 som forventer at mor kan alt det hun plejer. Men hva', nu er vi da snart så vidt at vi kan se en ende på det...

Puha... Håber ikke jeg har stødt nogen med mit sure opstød! Havde lige brug for at få det ud... :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Allerførst :kram2 :kram2 :kram2

Og så, jo jeg kan bestemt godt følge dig...

For et halvt år siden var alt fint... Nu er jeg tyk, bleg, fedtet, vralter som en gås pga lænden, slår ud som en teenager, har brunt og kedeligt hår, hjertebanken+åndenød og er hammertræt hele tiden!!

Plus de skønne humørsvingninger..... :gal

Men når det så er sagt....... Så nyder jeg det altså alligevel det meste af tiden :blush

Men det er jo også første gang, og det hele er meget spændende... Jeg ved altid hvor mange uger+dage jeg er henne, og er spændt og nervøs inden alle samtaler og undersøgelser.

Jeg har nu også rigtig dårlige dage, hvor jeg bare føler jeg er helt forkert, og at nogen har stjålet min krop og min frihed, og jeg vil bare have det tilbage NU!

Men som du siger... Nu begynder vi snart at kunne se en ende på det hele... (eller begyndelse om man vil ;)) Og det er helt sikkert noget jeg ser frem til med længsel...

For en graviditet tærer virkelig på både krop og sind... Ligegyldig om man bryder sig om det eller ej....

Jeg håber at det hjalp dig lidt at få luft for dine tanker, og hold fast i tanken om, at du gør alt det her for lillebrors skyld... Og at han jo i den sidste ende er det hele værd og mere til! :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også konstant træt. Det er svært at hvile, når der er to større børn, der også skal have noget opmærksomhed.

Jeg døjer med ondt i lænden. Føler mig som en gammel kone, når dagen er omme om mine rygsmerter er værst.

Og så er jeg sulten hele tiden. Føler jeg kan spise og spise og aldrig bliver mæt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender det alt for godt !!!

Vi venter også vores andet barn og jeg kan sagtens mærke forskel på den her graviditet frem for den første..

Om ikke andet glæder jeg mig som et lille barn og tæller dage og snart også timer :loveshower Jeg kan slet ikke vente mere til hun er ude..

Men når det så er sagt, så må jeg nok erkende at min krop bare ikke egner sig til at være gravid :unsure Jeg nyder ikke min graviditet ret meget, da jeg bare er så pisse bange for der skal gå et eller andet galt og vi mister hende :( og det er overvejende fordi det har været så lang en vej, til den her graviditet ( se min signatur ) :( Hvor end jeg gerne ville, så gad jeg bare så godt snart komme igang med hendes værelse eller få indkøbt de sidste ting, men jeg er stadig så nervøs og bange, at jeg ganske enkelt ikke tør..

Men nogle dage er super gode og jeg er helt optimistisk, så den anden dag fik jeg da i det mindste vasket alt hendes tøj og lagt på plads :super

Jeg er begyndt at døje med min lænd, men er heldigvis gift med en massør, så problemet er ikke så stort endnu.. Men jeg føler mig snart stor som et bjerg og hun er også begyndt at vække mig om natten med spark :huh :huh Men hvert enkelt spark fra hende er en gave fra gud, så jeg nyder det..

Nu skal det blot blive april og vi kan blive forældre igen, så jeg kan slappe lidt af igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Tøser!

I har så meget ret. Har det på samme måde...nyde det...tja forsøger at gøre en bevidst handling ud af det...men det bliver en meget kort nydelse. Har ondt i symfysen og er begyndet at få vand i ben, hænder og ansigt æv <_<

Er konstant træt og sover bare dårligt :zzz

Humøret er meget svingende og er bare asocial :box

Nu glæder jeg mig bare til at få hende ud i mine arme. :kram

Nå lige et opstød...havde lige brug for det <_<

Hilsen Katrine 25+5

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kender jeg også til følelsen af træthed og ømhed i kroppen. Jeg kan også godt mærke at denne graviditet er hårdere end den første graviditet, jeg har mere ondt i ryggen og er begyndt at få vand i kroppen kombineret med en kommende storesøster der også godt vil have noget opmærksomhed. Jeg følger heller ikke så meget med i hvor langt jeg er henne og hvornår jeg skal til det ene eller det andet. Jeg kan også mærke at jeg ikke synes det er så sjovt at tage på i vægt som sidste gang. Jeg er dog slet ikke træt af at være gravid og jeg kan blive helt afhængig af at mærke den lille spirrevip sparke inde i maven.

Håber I alle får et rigtig godt nytår:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER