GBP86

Kan i mærke det...?!

4 indlæg i dette emne

Kan i også mærke kroppen begynder at ændre sig igen?

Jeg er begyndt at få mange plukveer så snart jeg bevæger mig lidt. Men nu kommer de også når jeg slapper helt af...spændene :-)

Føler mig langt fra parat til at ha ansvaret for vores lille bebs, men fødslen tror jeg at jeg er klar til ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ja - igår havde jeg plukkeveer på stribe - som bare gjorde ondt, jeg havde sagt hvis det varede længere end 1 1/2 time så kørte vi altså.. meeen det gik over... tilgengæld lignede det her til morgen at maven var sunket... men synes at plukkeveer ligner mere og mere rigtige veer her anden 2 - de gør lidt ondt ;) meen satser på at der går minimum 3/4 uger endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det på samme måde den sidste uge med tømning af maven og flere plukveer også når jeg slapper af. Blev scannet at overlægen i går og hun sagde det var fordi Caroline er klar hovedet står fast, men hun vejer kun 2600 g. Så hun er en bitte en.. Men her er der heller ikke længe til. Jeg har lavet taske og alt klar til hun kommer.

Er på vej ud og handle stort ind til hele min store familie så alt er ved at være klar..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler også forandring. Jeg kan mærke at han er sunket langt ned i mit bækken, nogle gange når han bevæger sig gør det sindsygt ondt, han rammer åbenbart noget langt der nede. Plus han kan ramme nogle nerver eller noget ud til mit ene ben så der gør ondt og jeg føler at jeg ikke kan styre benet :) vildt underligt..

Kan dog ikke helt finde ud af det med de plukveer, nogle gange kan jeg mærke dem, og andre gange opdager jeg det simpelthen ikke.. han er en stor dreng, så han kommer bare, jeg er ved at være klar til ikke at være gravid mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER