heidi sigaard

vi snaker lidt om at få et barn mere

9 indlæg i dette emne

hej

vi snakker lidt om at få et barn mere, vores datter er nu 8 måneder, vi snakker om når hun er 1 år så atbegynde at prøve, men jeg er kommet til at tænke på barnevogne, vi har en emallijunga big star tror jeg den hedder, og det er bare ikke plads til 2 af disse vogne i vores bil, og derfor har vi snaket lidt om at købe en combivogn til den lille ny, men hvor længe kan de ca ligge i dem, de er jo ikke så lange, min mand er lang og det kan jo komme i vores børns gener, vores datter målte 71 da vi var til 5 måneders undersøgelse, syntes jo bare at den lille ny skal jo kunne bruge den nye vogn til vores datter ikke længre bruger den anden. håber der kan være en combivogn i bilen sammen med den anden barnevogn. hvad er jeres erfaringer med rimlig tætte børn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I kan enten flytte storesøster over i en klapvogn, hun vil jo ca være min. 2 år når lillesøster kommer, alternativt købe en tvillinge klapvogn fra emaljunga, der kan ligge en lift i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I kunne jo købe en tvillingevogn og sætte en lift i den ene side, det gjorde vi. købte en hvor den kunne være ala en kombi i den eneside og klapvogn i den anden og så kunne man bagefter lave begge til klapvogns sæde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil sige en combi vogn til nr. 2. Den største er jo nok mest aktiv i søvne og det er ikke sikkert dagplejen vil have en til at stå og sove i en combivogn. De store børn sover ofte inde når de bliver 2 år. så problemer bliver måske ikke så stort ret længe. En blød lift i en combivogn kan være løsningen. Vi har selv 2 stk. Teutonia monsun s i en Ford Focus sammen med en weekendtaske. Og det alene i bagagerummet. Der er så plads til 2 højstole fra ikea bag forsæderne på gulvet. Ja ja tvillingefamilien lærer nogle triks.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... køb ikke en tvillinge vogn. De sover alligevel for forskelligt med 1,5 - 2 års mellemrum og vil bare vække hinanden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville bare sige "velkommen til".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil også sige køb en klapvogn til den store og lad den lille få barnevognen. den store vil jo være ca 2 år når baby kommer og der stopper de fleste alligevel med barnevogn, hvis ikke før.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

takker mange gange, for svarene, syntes også en tvillingevogn er besværligt, overvejer en combi, men det kan jo også være at det tager noget tid at blive gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har vi aldrig haft mere end 1 klapvogn og 1 barnevogn, og der er 11 1/2 år imellem vores unger ( havde faktisk begge unger hjemme under min anden barsel :) ) og jeg har ikke savnet nogle vogne, lige hvordan jeg har fået det hele til at gå op i en højere enhed, tja det kan jeg faktisk ikke huske, men kan bestemt ikke mindes at det var noget problem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER