MforMor

Nogen bankkyndige?

5 indlæg i dette emne

Hej girls

Jeg ved ikke, om nogen af jer arbejder i bank, men måske nogen ved dette alligevel. Jeg har lige skiftet bank, da min mand og jeg skal have en form for fællesøkonomi. Nå, men sagen er nu, at jeg er blevet oprettet i den nye bank med kort og det hele. Jeg har dog ikke modtaget min pinkode endnu, men den gamle bank har til gengæld spærret mit gamle kort og min adgang til min gamle konto.

Mit kontobeløb er endnu ikke blevet overført til den nye konto, men dét regner jeg med går i orden på mandag på bankernes næste åbningsdag.

Nå, mit spørgsmål går imidlertid på, at jeg jo nu får en ny Nemkonto med nyt kontonummer etc. Ved I, om de instanser, der udbetaler til min Nemkonto automatisk bliver opdateret om, at jeg har fået nyt kontonummer, eller om jeg skal give hver enkelt instans besked om det nye nummer?

Håber nogen ved det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skiftede bank for et år siden :D

Og jeg skulle ikke gøre noget i forhold til nemkonto :)

faktisk skete der det, at min nye bank hev min nem konto over, mens de glemte at hive min budgetkonto over.. Så alle mine regner skulle trækkes i min gamle bank og blev selvfølgelig afvist, fordi der ingen penge var (Dem havde den nye bank jo!)

Så det sker automatisk :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skiftede bank i februar og der bad jeg banken om at sætte min nye løn konto som nem konto. Man kan på netbank også gøre det selv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Din nye bank trækker selv din nem-konto over, det har du formentlig (forhåbentlig :) ) skrevet under på. Din gamle bank kan vist ikke lukke din konto, før en anden bank har overtaget NemKonto-tilmeldingen, så det bør gå helt nemt.

Håber i bliver glade for den nye bank:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super godt piger - vidste man kunne regne med BK :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER