Myliona

Mætter NAN 1 mere end NAN ha?

7 indlæg i dette emne

Ja, overskriften giver spørgsmålet. Mætter det forskelligt? :)

Jeg vil prøve at give Camille en enkelt almindelig NAN om dagen, og hvis den mætter mere, vil det jo være smart at give den inden sengetid :whistling

Overvejer dog at vente til i morgen aften med "den store" dosis, også nøjes med en lille flaske i aften, fx 60 ml (hun plejer at spise 100-120).. også resten nan ha, så har maven ikke så meget at arbejde med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså, det har jeg fået at vide af både SP og kiropraktor.... At den mætter kortere tid, fordi den er nedbrudt mere på forhånd (også derfor den ikke er så hård ved maven)

Men jeg har aldrig givet mine HA, så har ikke rigtig nogen praktisk erfaring :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, det har jeg fået at vide af både SP og kiropraktor.... At den mætter kortere tid, fordi den er nedbrudt mere på forhånd (også derfor den ikke er så hård ved maven)

Men jeg har aldrig givet mine HA, så har ikke rigtig nogen praktisk erfaring :)

Ja, det giver jo faktisk mening...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers et relevant spørgsmål. Skriv gerne når og hvis du har erfaringer med det.Så vil jeg nemlig også give 1 flaske 'alm' NAN inden sengetid. Alt for at sove bare lit længere... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Læste lige i en anden tråd Camille har sovet igennem de sidtse 3 nætter. er det på Nan 1 eller Nan Ha ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærkede nu aldrig forskel på det da tobias udelukkende fik flaske. Han virkede ligeså mæt af ha som alm Nan, men kan jo være forskelligt fra barn til barn ligesom så meget andet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Læste lige i en anden tråd Camille har sovet igennem de sidtse 3 nætter. er det på Nan 1 eller Nan Ha ?

Hun har fået nan 1 hver aften (Dog kun en halv flaske, og en halv flaske nan ha)

Ved så ikke om det er varmen der gør hende udmattet så hun sover igennem, eller om det er nan.. Men med koldere dage kan vi måske få det opklaret :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER