GBP86

Hvordan tror i det starter?

13 indlæg i dette emne

Hvordan tror i jeres fødsel går igang? Nat eller dag? Veer eller vandafgang? :-)

Jeg tror min starter med veer og bliver på det mest upraktiske tidspunkt om aftene, hvor min mand skal tidligt op osv...så forbereder mig meget på at miste kontrolen ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror, jeg vågner om natten med mega smerter og evt. Vandafgang. Så har jeg sovet mig fra starten af forløbet :)

Både min mor og mormor vågnede ved det om natten og fødte nogle timer efter, så jeg håber på det samme ca!!

Så længe jeg ikke skal være igang i mere end 20 timer, så er jeg glad - tror jeg ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puha jeg håber vandet går så jeg ved det starter... håber faktisk lidt at når jeg nu har prøvet en lynfødsel, så må det gerne trække lidt ud denne gang så jeg kan forberede mig mentalt, og nå at placere stor pige samt nå på sygehuset :/

men tror det starter som sidst hvor jeg først opdager det når jeg begynder at bløde... men ved mig tror jeg det bliver først på natten når jeg er mest træt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg afventer min scanning i morgen, før jeg rigtig vil tænke de tanker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter på at få svar på om hun ligger korrekt..... for det har jeg en bange anelse om at hun ikke gør pt.

Skal til JM i morgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lækkert med scanninger tæt på termin :) det er jo helt fantastisk at se de små igen...

ikke sjovt hvis baby ikke vender rigtigt min har ligget med hovedet ned i snart 3 uger - står dog ikke fast... men det er meget alm for andengangsfødende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror at, jeg vil få veer midt om natten og føde om morgen, det var hvad der sket med de 2 første, alle gode gang 3 :) :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja se 1000$ spørgsmålet ;) jeg bruger ret mange tanker på dette. Går vandet som det første? hvordan føles veerne? er jeg klar over den er igang?

Men har en forventning om at det starter tidligt om morgen. På fødsels kurset sagde hun at de fleste fødsler går igang ml kl 03.00 & 05.00 om morgen, fordi der er oxitocin'en er størst. Men har virkelig ingen anelse og prøver ikke har få for mange ider om hvordan det er, så jeg ikke bliver skuffet/overrasket over det ikke bliver som jeg havde forventet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aner det ikke.. Tror det kommer når jeg mindst venter det ;)

Tror dog ikke mit vand går

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter på at få svar på om hun ligger korrekt..... for det har jeg en bange anelse om at hun ikke gør pt.

Skal til JM i morgen!

Ganske rigtigt.... som "frygtet"!! hun ligger ikke korrekt pt.... slag.gif så jeg skal til JM igen den 3. september, for at tjekke om hun har vendt sig..... ellers skal vi ud i et vendingsforsøg dry.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej hvor træls...!!! håber da hun vender sig snart...!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej hvor træls...!!! håber da hun vender sig snart...!!

Ja det er sq lidt træls!

men der er jo to uger hvor hun kan nå at ombestemme sig endnu... så det håber jeg hun gør!

Må indrømme at det vendingsforsøgs-halløj ikke tiltaler mig ret meget, da jeg har hørt at det skulle være meget ubehageligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er sq lidt træls!

men der er jo to uger hvor hun kan nå at ombestemme sig endnu... så det håber jeg hun gør!

Må indrømme at det vendingsforsøgs-halløj ikke tiltaler mig ret meget, da jeg har hørt at det skulle være meget ubehageligt!

hmm... min han vendte rigtig nok lige indtil nu - min trold ligger også på tværs nu, skal afsted igen 3.9 så han har også 14 dage til at lystre.. hun nævnte vendingsforsøg for mig også - hvilket IKKE lød tiltalene... meeen i sidste uge lå han jo rigtigt så hvis han kunne vende sig på den uge så kan han jo bare gøre det igen..er kun 34+2 heldigvis så der er da lidt tid at løbe på...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER