Natascha Arnvig Nielsen

I koloni med børnehaven

4 indlæg i dette emne

Ja overskriften siger dig selv.

Vores pige skal i koloni med børnehaven ( 3 dage efter hun fylder 5 år)

Og det er med to overnatninger.

Men tøssen er helt ulykkelig, for hun vil ikke med.

Hun har fra 1 januar i år gået i denne børnehave, fordi den anden hun var i havde hun det ikke godt, så det med børnehave har været svært for hende.

Hun er nu glad for at gå i børnehave, men hun er helt ulykkelig når vi snakker om at de skal afsted på koloni.

Tænker lidt at jeg godt kan forstår hende, med tanke på hvordan hun havde det i den gamle børnehave, og hun er heller ikke vandt til at være væk fra os to dage i træk, og slet ikke uden at ringe og sige godmorgen, godnat, og nogen gange midt på dagen ( Hun sover ved farmor og farfar meget tit, men vi er altid i kontakt med hende i løbet af dagen )

Skal vi sige at hun SKAL tage afsted, eller er det bedst at beholde hende hjemme i de dage ( jeg er på barsel, så at beholde hende hjemme er ingen problemer)

Vi havde forslået børnehaven, at hun kunne tage aftsed med dem, også ville vi komme og hente hende om aften, så hun kunne sove hjemme, og køre hende tilbage igen om morgen, men dette ville børnehaven ikke gå med til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Personligt ville jeg holde hende hjemme :) Det ville jeg gøre hvis det var min egen dreng, som ikke ville med på koloni :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis hun er meget ked af det, så tror jeg at jeg ville lade hende blive hjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville holde hende hjemme, især når det er to overnatninger.. I det tilfælde vil det være bedst for alle parter, synes jeg :)

Men prøv at fortælle hende hvilke ting de skal lave og at du er sikker på det bliver en rigtig dejlig tur, og at i kommer til at savne hinanden, men at det er sundt og savne.. Jeg tror det er vigtigt at snakke positivt om det hele tiden, men hvis hun ikke er til hverken at hugge eller stikke i, så lad hende blive hjemme..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER