MamatilJ&M

Marius' lange vej til verdenen

34 indlæg i dette emne

Uhh sikke en lang fødsel du måtte igennem - kan godt forstå du var meget udmattet. Men hvor er resultatet bare skøn :loveshower :loveshower Sikke en skøn dreng du fik ud af det lange forløb - han er da skøn :balloon :balloon

Stort TILLYKKE med ham og tak for at du vil dele din beretning. Kan godt forstå du har et stort behov for at fortælle om det - og vi ligger jo gerne "øjne" til læsningen :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh sikke en lang fødsel du måtte igennem - kan godt forstå du var meget udmattet. Men hvor er resultatet bare skøn :loveshower :loveshower Sikke en skøn dreng du fik ud af det lange forløb - han er da skøn :balloon :balloon

Stort TILLYKKE med ham og tak for at du vil dele din beretning. Kan godt forstå du har et stort behov for at fortælle om det - og vi ligger jo gerne "øjne" til læsningen :whistling

Ja det var lidt af en omgang. Men ja han er en skøn dreng.

Og tak :) Ja det er dejligt der en nogle der gider læse og kommentere min beretning. Det har jeg brug for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold fast for et forløb! Altid noget man får nogle smækre babyer ud af der i sidste ende! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med ham! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som en sej omgang - godt klaret! Og så er det altså fedt at læse at selvom det har været hårdt, langtrukkent og smertefulde, så overlever man det sgi

Tillykke med Mariusmanden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker faktisk slet ikke på fødslen mere. Jeg nyder min Marius. Men den fyldte godt nok meget i starten og vil også fylde meget hvis vi engang skal have en toer. Har dog fået at vide beslutningerne tages hurtigere anden gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en omgang, men du fik jo din skønne søn ud af det. Hvor er han dejlig :loveshower

Men en ting hæfter jeg mig ved!Hvor

Hvorfor måtte du ikke være alene med ham efter KS?

Eller er det bare noget der er "normalt" man ikke må lige efter et KS.

Hvor længe gik der før der ikke skulle være overvågning på, før du måtte være alene med din søn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en omgang, men du fik jo din skønne søn ud af det. Hvor er han dejlig :loveshower

Men en ting hæfter jeg mig ved!Hvor

Hvorfor måtte du ikke være alene med ham efter KS?

Eller er det bare noget der er "normalt" man ikke må lige efter et KS.

Hvor længe gik der før der ikke skulle være overvågning på, før du måtte være alene med din søn.

Jeg måtte ikke være alene med ham på opvågning, for di det var mig der var på den afdeling. Personalet var der for mig og ikke ham. Så hvis der skulle være noget med Marius skulle JM eller min mand være der for at reagere. Det var det JM sagde til os. Vi kom på barselsgangen efter en 3 timer ca. tror jeg. Så det var ikke så længe, men mens han var helt nyfødt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER