10 indlæg i dette emne

Er det bare mig eller er der andre som bare ikke har noget energi tilovers, jeg er alene iøjeblikket med mine piger og jeg kan dårlig gå op på 1. sal for at put dem når de skal i seng, underholde dem er heller ikke det helt store, om dagen når jeg er alene har jeg bare lyst til at ligger mig ned og sove dagen væk selvom der er masser der skal laves, hvor finder man energi til de næste 4 uger??? :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kender godt til det :whistling jeg er os en del alene med mine 7 børn, men her kan mor ikke være træt :glad meeeen det er jeg altså til tider :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver forpustet bare af at høre at du har 7 børn...

Respekt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha det kan jeg sagtens huske. Jeg var mega træt de sidste 2 mdr...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Energien niveauet er i den grad også dalet her!!!! Har dog i dag fået sovet længe og det har hjulpet en del.. Men generelt når tiden nærmer sig 15-16 stykker, så er jeg mere eller mindre grydeklar!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den elendige søvn gør bestemt heller ikke at min energi er i top...men det er folk da os søde at minde en på at man ligner en hængt kat ;-)

Aner ik hvordan jeg skal samle energi til fødslen når jeg knap kan overskue at det bare er torsdag ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har virkelig heller ikke noget energi :( jeg kan side i sofaen og bleve helt forpustet og bare mangle krafter, ret ubehageligt <_< og sover gerne sidst på eftermiddagen. Nu skal vi til fødselsdag og indflytnings fest fra kl 15.00 i morgen, puha det bliver en lang dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også fået en ustyrlig trang til middagslure!! :whistling Så det lader da til at det er meningen at vi skal være trætte!! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes egentlig stadig at jeg har rimeligt med energi! dog mere i weekenderne, når kæresten er hjemme..... hvorfor ved jeg ikke!

Men jeg sover også stadig rimelig godt om natten.... og så sover jeg læææænge! whistling.gif

er nok bare atypisk gravid rolleyes.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også fint energiniveau... Får jeg mine 7-8 timer er jeg glad. Går også stadig på arb... her er det jo vores første så tror også det tæller at der ikke er andre at tage sig af... Min mand forkæler mig så jeg ikke bliver overanstrengt etc.

Har dog efter sidste weekends store fest måtte sove næste hele søndag væk efter at være kommet sent i seng. Der tror jeg alligevel lillemanden trak grænsen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER