Baby4me-please

Til lægen d. 20. august

2 indlæg i dette emne

Bliver lige nødt til at dele min glæde/ængstelse

Vi har forsøgt at lave en bebs i over 1 år nu, og derfor skrev jeg til min læge at vi gerne ville undersøges begge to, for at finde ud af, om der er noget galt. Så vi skal til lægen og have taget blodprøver, og jeg skal igennem en underlivsundersøgelse. På den ene side glæder jeg mig helt vildt til at finde ud af om der er noget galt, men på en anden side er jeg også vildt nervøs! For tænk nu hvis de siger at der ikke er noget at gøre....alene tanken er slet ikke til at holde ud :unsure

Den gode nyhed er så, at han har lovet at henvise os til yderligere undersøgelser, og det er jo et plus! (kan forstå at en del herinde har læger der siger at man skal prøve i 2 år før de vil henvise) Så på den måde er min læge super fin.

Uh jeg er spændt, kryds lige fingre for os! Så vi forhåbentlig snart får vores ønske barn :stork

Jeg skal selvfølgelig nok opdatere om, hvordan det går når vi er kommet igennem undersøgelserne:-)

Pyha måtte lige af med det

:kram fra mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil næsten håbe for jer, at de finder ud af der er et eller andet galt, for så er det så meget nemmere at tilrettelægge behandlingen i forhold til det! Vi er jo blevet undersøgt på alle led, og der er ikke fundet noget galt. Hver gang har jeg jo jublet lidt, for det er da super godt at vide jeg ikke fejler noget ;) Men på den anden side, når jeg så bliver ved med ikke at blive gravid, ja så ville jeg ønske der var et eller andet...

Men dejligt at i bliver henvist videre! Håber kun i skal have et lille skub for at få ønskebabyen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER