Helle E

Jordemoder søger hjælp

1 indlæg i dette emne

Kære gravide og forældre

Jeg er i gang med opstart af egen virksomhed som selvstændig jordemoder, hvor jeg vil tilbyde samtale/sparring/rådgivning mv. inden for graviditet, fødsel og barsel. Jeg henvender mig til gravide, barslende og forældre, der ønsker få muligheden for at gå i dybden med specifikke behov/emner relateret til graviditet/fødsel og barsel samt familie og parforhold. Mine ydelser er et supplement til de offentlige tilbud, og vil give jer muligheden for en mere personlig og nærværende tilgang til netop jeres situation og behov. Jeg arbejder med evidensbaseret praksis, der dog er præget af egne holdninger og erfaringer. Konsultation og samtale/hjælp vil foregå i jeres eget hjem.

Jeg har for nuværende gjort mig mange tanker om hvilke ydelser jeg kan tilbyde, men da disse gerne skal passe til behovet, vil jeg meget gerne have jeres syn herpå samt hvilke ydelser I ville finde relevante inden for såvel graviditet som barsel med alt hvad dette indebærer. I kan svare her på siden, men må også meget gerne sende mig en mail på adr. helleevers@yahoo.dk. Alle henvendelser vil blive behandlet fortroligt, og om muligt svarer jeg gerne på evt. spørgsmål og henvendelser af anden karakter.

Jeg håber meget på god respons, da jeg brænder for at komme i gang, og give min viden og erfaringer videre.

De bedste hilsner

Helle Evers

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER