Besvaret August 13, 2012 Super flotte! :yay Jeg er også især vild med cupcakes'ne :sandie Ihhh tusinde tak, ja Cupcakes´ne er jeg også selv ret vild med, uden det skal lyde overfladisk.. De er ret populære i øjeblikket... :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2012 Kage til 250 - 300 couverter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2012 Smagsprøver på kagebuffet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2013 Meget flotte kager :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2013 Meget flotte kager :respekt Jamen tusinde tak, Mette Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2013 Hold da op hvor er de sindssygt flotte. Du må lave kurser så skal jeg gerne komme. ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2013 :respekt super flotte kager! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2013 Er du svimmel de er vilde dine kager.... Dybt imponeret!! :respekt Den der til 250-300 mand....... WOW!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2013 Topst Turvy kage Hvor er den her bare fed :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2013 Iiiih tusinde tak alle sammen - og babybaby, jeg laver gerne kurser. Send mig endelig en pb Del dette indlæg Link to post Share on other sites