8 indlæg i dette emne

Min lille Sofia på 1 måned, gylper rigtig meget og i dag har det været helt slemt. Hun gylper flere gange efter hvert måltid, og rimelig meget. Flere gange tror vi at vi har fået gylpet hende at efter amningen, og hun er faldet godt i søvn, men vågner efter kort tid igen fordi hun skal bøvse og gylpe. I dag er hun flere gange også blevet helt ulykkelig, og vi har en fornemmelse af at hun har noget gun gerne vil af med, men ikke kan få det op. Er der nogen der har nogen gode råd, til hvordan hun undgår alt den Gylperi?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder ubehageligt hvis I mener det.

Tobias gylpede meget og min sp sagde at der var ikke noget at gøre..

Men kontakt da evt sp eller læge om snak med dem hvis I er utrygge ved det. Det ville jeg gøre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elliot gylpede også meget, vi fandt ud af at han nok havde lidt hård mave, men jeg ville helt sikkert ringe og snakke med Sundhedsplejesken når den lille er utilfreds

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min sundhedsplejerske har desværre ferie og jeg forsøgte tre gange at få fat i hendes vikar igår uden held. Heldigvis har Sofia haft det bedre i nat, men kommer det igen i dag ringer til vikaren igen og ellers må det blive lægen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder lidt voldsomt, men der er desværre bare nogen børn der gylper meget :( de første 5-6 måneder af ronjas liv havde jeg altid en stofble på mig. Hun gylpede rigtig meget, også nogen gange et pænt stykke tid efter hun havde spist og nogen gange i søvne. Men sp og læge var ikke nervøse fordi hun tog på og havde det fint når hun var vågen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min første søn gylpede så meget at vi til tider var i tvivl om han overhovedet fik mad i maven. Men som andre skriver, så længe de tager på er det ok. Meeen hvis de stadig gylper meget efter du går over til grød osv kan det være refluks.. (lukke muskelen det er lidt længere om at lære at lukke) vi fik det konstateret da pomfritten var 18 mdr og fik et lille brev pulver vi skulle give ham i lidt Vand før han skulle sove. Og vupti ingen gylp/opkast og han kunne nu sove uden problemer (når han lå ned løb væsken nemlig tilbage i halsen og han blev urolig) da han var 2 mdr var alt normalt igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov der skal jo stå 2 ÅR til sidst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har snakket med vikar SP som mener at det er fordi hun bruger mig lidt som sut og derfor får for meget at spise. Jeg skal strække tiden mellem måltiderme lidt længere, og så skal jeg have vejet hende på torsdag. Hun har også gylpet nogle store klatter i dag men slet ikke lige sÅ mange og hun Er ikke lige så piv :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER