linen

Hvordan går det med jer - hvad går i og tumler med?

5 indlæg i dette emne

Hej

Jeg synes der er lidt stille hos os, så jeg tænkte, jeg lige ville høre hvordan det står til hos jer og hvad i tumler med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er der også ganske stille og roligt. Lillebror er dejlig livlig og "leger med" storebror når han kan høre ham :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen her gør vi de sidste småting færdige, mange små overskuelige projekter heldigvis inden junior melder sin ankomst.

Når vejret er til det, prøver jeg at ordne lidt havebede primært siddende på en stol, og med mandens hjælp.

Er kreativ lige fra julepynt som jeg selv laver :rolleyes og lidt barnedåbs planlægning ind imellem også.

Ellers tager vi bare en dag/uge af gangen her hjemme med hverdagens sysler, slapper af og nyder tiden indtil vi bliver endnu en :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg har valgt ikke at tage den tilbudte operation under min graviditet, men kun den efter fødsel var jeg i dag til kontrol på hospitalet.

I forrige uge var jeg indlagt en enkelt dag, på grund af reelmæssige plukveer der bed, men jeg havde en forventning omat i dag blot var et hurtigt smut, men men men nu var urinprøven ikke ren og skal dyrkes, og denne får jeg først svar på på torsdag. Dete sammenholdt, med en masse plukveer, betød at jeg igen blev tilbudt en sygemelding - ved ikke om jeg så småt bare skal tage i mod denne.

Til de af jer der er sygemeldte -kan i få tidentil at gå?

Jeg kan både se fordele og ulemper i en sygemelding - som person er jeg bare lidt rastløs og kan godt lide at arbejde, så er lidt nervøs for om jeg kan finde ud af at gå hjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg har valgt ikke at tage den tilbudte operation under min graviditet, men kun den efter fødsel var jeg i dag til kontrol på hospitalet.

I forrige uge var jeg indlagt en enkelt dag, på grund af reelmæssige plukveer der bed, men jeg havde en forventning omat i dag blot var et hurtigt smut, men men men nu var urinprøven ikke ren og skal dyrkes, og denne får jeg først svar på på torsdag. Dete sammenholdt, med en masse plukveer, betød at jeg igen blev tilbudt en sygemelding - ved ikke om jeg så småt bare skal tage i mod denne.

Til de af jer der er sygemeldte -kan i få tidentil at gå?

Jeg kan både se fordele og ulemper i en sygemelding - som person er jeg bare lidt rastløs og kan godt lide at arbejde, så er lidt nervøs for om jeg kan finde ud af at gå hjemme.

Øv for dig. :kram2 Men vil helt klart anbefale dig at blive sygemeldt, for at passe på dig og den lille. Tiden kan da godt blive lang, men der er BK godt. ;) Man finder efterhånden en rytme, og du skal jo alligevel gå hjemme på barsel. :) Så kan du ligeså godt vænne dig til det nu. Håber du finder en god løsning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER