Charlotte - mig og mine

Mens efter fødsel

3 indlæg i dette emne

Jeg har født min dejlige datter for 3 uger siden. Jeg blødte i 14 dage efter fødslen, og den sidste uge har jeg haft rødbrunt udflod der har været mindre og mindre dag for dag. Nu er jeg så i dag begyndt at bløde lidt igen. Ikke så meget, men nok til at jeg synes et alm trusseindlæg ikke var nok og har taget et tyndt bind på. Tror i at det er noget jeg skal være bekymret for? Overvejer også om det er min mens der et kommet allerede. Men det er da lige lovligt hurtigt er det ikke? Andre der har oplevet at det er kommet så hurtigt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har født min dejlige datter for 3 uger siden. Jeg blødte i 14 dage efter fødslen, og den sidste uge har jeg haft rødbrunt udflod der har været mindre og mindre dag for dag. Nu er jeg så i dag begyndt at bløde lidt igen. Ikke så meget, men nok til at jeg synes et alm trusseindlæg ikke var nok og har taget et tyndt bind på. Tror i at det er noget jeg skal være bekymret for? Overvejer også om det er min mens der et kommet allerede. Men det er da lige lovligt hurtigt er det ikke? Andre der har oplevet at det er kommet så hurtigt?

Det kan sagtens være menstruation, jeg har næsten lige haft samme spørgsmål. Du kan evt se her:

Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meget forskelligt.. nogle for det næsten med det samme efter fødslen, andre bløder ikke så længe de ammer. Så det er bare et spørgsmål om man er heldig eller ej. Jeg har selv ikke fået min endnu, men efter at min blødning var stoppet efter fødslen kom den lidt igen nogle dage efter før den stoppede helt, så det kan sagtens bare være nogle efterblødninger og ikke mens.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER