LMB

Hvor længe er hormonerne i kroppen?

10 indlæg i dette emne

Hej

Jeg er ny her inde - eller dvs at jeg har været en del herinde da vi forsøgte at få vores søn + da jeg var gravid med ham. Nu er jeg her så igen - 3 år efter.

Vi er i gang med 6 inseminations forsøg, og jeg er (næsten) ved at give op. Jeg blev insemineret man og tirs i denne her uge. Der var 3 store æg - 3 chancer - please!

Nu er det jeg vil høre Jer - ved jo godt at lægen har sagt at man ikke må teste før om 14 dg - men ved I noget om hvornår hormonerne er ude af kroppen, og hvornår man kan regne med graviditetstesten?

LMB

.......Jeg har ikke testet de andre gange ..... men jeg synes min krop er anderledes denne her gang - har mens lignende smerter og synes det trykker gevaldigt når jeg sidder ned - har så stor en trang til at ville teste - snart!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man siger at ÆL sprøjten kan ses mellem 14-19 dage i kroppen efter man har taget den....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var længe - dvs man heller ikke sikkert kan vide om testen er korrekt når jeg tager den om 9 dage, hvor min læge sagde jeg kunne teste ?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var længe - dvs man heller ikke sikkert kan vide om testen er korrekt når jeg tager den om 9 dage, hvor min læge sagde jeg kunne teste ?!

Altså der vil nok altid være forskel på hvad lægerne siger... Når de siger op til 19 dage - er det netop nok for at nogen ikke skal komme til og tage den for tidligt.. og så blive skuffet fordi det er ÆL testen der viser to streger...

Men vent med testen til den dag din læge siger...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for dine svar. Der er vidst ikke andet at gøre end at veennnttteee. Det er næsten ikke til at holde ud - hvor kan man nå at tænke mange både pos og neg tanker - men en pos graviditets test som viser sig ikke at være pos alligevel ville være værre.

:kram LMB

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for dine svar. Der er vidst ikke andet at gøre end at veennnttteee. Det er næsten ikke til at holde ud - hvor kan man nå at tænke mange både pos og neg tanker - men en pos graviditets test som viser sig ikke at være pos alligevel ville være værre.

:kram LMB

Det var skam så lidt..... :)

Ja, ventetid er slemt.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine hormoner var i kroppen i 10 dage :)

Jeg gjorde det at jeg testede hver dag og efter 10 dage var testen negativ,men efter 13 dage var den positiv og derfor vidste jeg, at jeg kunne regne med den :)

Håber du snart står med en positiv test i hånden :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede en uge efter insemination, og da var den negativ (testede positiv senere hen)

Du kan da ta' en test nu og se hva' den viser - man kan aldrig teste for meget :rolleyes

Håber der er bid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej, jeg venter også på at teste (efter ICSI). Lægen har sagt, at jeg skal teste imorgen! Jeg er så spændt! Det har været lange 17 dage...både med op- og nedture. Jeg har ikke haft mod til at tage testen for tidlig, fordi jeg er bange for et positivt svar, der senere bliver negativ :unsure .

Jeg håber, du også klarer ventetiden! Held og Lykke med det!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for Jeres besvarelser. Jeg fik desværre mit mdr-lige 5 dage før jeg skulle teste (skulle ha testet i morgen). ØV ØV ØV

LMB

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER