Mommy

Opdatering fra mig

3 indlæg i dette emne

Ihh jeg har godt nok været en hård periode igennem synes jeg, men endelig kan jeg ånde lettet op og jeg er bare SÅ glad :)

Jeg blev jo ret tidligt sendt til akut scanning pga smerter og brunt udflåd. Her fandt man ud af at jeg havde været gravid med tvillinger (min store drøm :( ) men det ene foster var desværre dødt og der var kun en blødning tilbage derinde :boo Heldigvis var den anden lille bebsie fin i størrelse og lå helt som den skulle. :boo Jeg skulle så holde mig max i ro, undgå løft og kun gå minimalt i 16 dage indtil en ny scanning kunne fortælle om baby stadig havde det fint og blødningen havde fortaget sig. Jeg blev sygemeldt og havde 16 FRYGTELIGE dage. Hver gang jeg mærkede det mindste niv var jeg ved at gå til af nervøsitet og nærmest smed mig i sofaen, på sengen eller en stol. Hver gang jeg skulle på toilettet eller jeg mærkede det mindste i mit underlig turde jeg næsten ikke tørre mig af frygt for at se blod på toilet papiret :unsure Jeg var et nervevrag....!

I onsdags kom dagen så endelig hvor vi skulle til scanning. Jeg hylede fra manden og jeg gik ind på sygehuset og til vi var kommet ind til gynækologerne. Det var bare slet ikke sjovt. Ham der skulle scanne mig, var ikke den samme, der havde scannet mig sidst og han virkede faktisk lidt som om han ikke helt vidste hvorfor jeg kom :blink Nå, men jeg blev scannet og :glad Der var den skønneste lille bebsie derinde med fint hjerteblink og som voksede som den skulle. Ihh jeg hylede så lige lidt mere, men denne gang af glæde :rolleyes :biglove

Nu skal jeg ikke længere følges hos gynækologerne og kan følge et helt almindeligt graviditets forløb :loveshower Jeg er ikke længere sygemeldt, men har så heldigvis ferie de næste 2 uger, så jeg kan lige få slappet det sidste af ;)

Jeg er bare så glad og lettet nu og selvom jeg stadig ingen garanti har for noget, så føler jeg mig alligevel meget mere glad nu og tør endelig rigtig føle glæde over :gravid og turde sige det højt :P

Bare en lille update herfra mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op hvor nogle frygtelige dage du har haft... føler sQ med dig men dejligt det indtil videre er endt så godt jubii :D :loveshower

:goodluck

Held og lykke med bebsen, er sikker på den nok skal vokse sig stor og stærk nu ! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha en hård start på din graviditet!! Men husk nu at nyde det nu :7himmel

Også held og lykke herfra :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER