Guest Amina

ALT for stor vægtøgning, what to do?

29 indlæg i dette emne

Godt at du kom ud og gå en tur. Det er sejt gået, og ja kroppen bliver lidt øm. Men et langt varmt bad hjælper som regel. Keep up the good work. Du er jo allerede begyndt at ændre indstilling, og det er der det hele starter!! :loveshower

Tak :kiss

Jeg har også været ude og gå lidt idag selvom jeg var ret øm. Men gik da en 10 min tid, bedre end ingenting :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det med benene har INTET med din form at gøre, jeg gik 5 km fast mindst 2 gange i ugen med en rigtig god ven, men jeg bar kun 3-4 mdr henne da vi måtte ligge det på hylden, for mine ben blev simpelthen så ømme, jeg fik kramper OG de hævede op som spærre balloner. Min kondi virkede også dårlig fordi jeg prustede og stønnede som en gammel krikke i galop. Men det handlede jo slet ikke om at jeg var i dårlig form for jeg gjorde jo præcis det jeg plejede, og min vægt var ikke steget synderlig meget. Det handlede derimod om at kroppen arbejder hårdere, lungerne udvides, der er mere blod der skal dannes og pumpes rundt, vand i benene som belaster osv... så giv dig selv lidt credit, det er super flot du kommer afsted...

Ej tak, der reddede du virkelig min dag! :kiss

Hvor er jeg glad for at læse at det er meget normalt. Mine ben og fødder hæver nemlig også op, og jeg tænkte åh nej jeg har ødelagt min krop, for jeg plejer aldrig at få det sådan. Men ok jeg har heller ikke bevæget mig særlig meget.

Men jeg fortsætter bare stille og roligt og håber det hjælper.

Den der hjemmeside ser ret god ud, selvom jeg allerede ligger en del kilo over det jeg burde (læs 6 kg) , men den er meget god til lige at pejle sig ind på hvor meget ca jeg "burde" veje :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville bare lige skrive en hurtig kommentar til dig (sorry har ikke læst alle besvarelser.... er lidt smadret idag).

Jeg tog 23 kilo på i min sidste graviditet og det var en kæmpe vægt øgning jo :boo Jeg fødte en stor bebs på 4230 gram, men da jeg kom hjem fra sygehuset havde jeg så kun smidt de 6 af dem. SUUUUK!

Jwg var grædefærdig og lignede noget der var løgn de næste måneder. Men faktisk under 9 måneder efter fødslen havde jeg samme vægt som før jeg blev gravid, så det kan altså lade sig gøre at tabe dem igen.

Håber det er en lille trøst. Husk at det vigtigste lige nu er at baby har det godt og jeg ville bestemt vælge at vente med slankekur til efter du har født....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt aktivitet er bedre end ingenting, I tell you ! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER