TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Har haft super god dag :7himmel

1½ års bryllupsdag med manden

Set Hobitten i babybio (og Valdemar opførte sig bare så pænt :loveshower)

Haft kvalitetstid med manden mens Valdemar tog en god lur

Har lavet jordskokkemos og persillerodsmos til Valdemar (smager skidegodt, hvis jeg selv skal sige det :D)

Og nu sover Valdemar. Forhåbentlig (antijinx) i en del timer fra nu af :D :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har endnu engang formået at putte A ca. 20.30!! Så må vi se om hun igen kan sove til imorgen tidlig :)

P.S. Er det kun mig der ikke kan finde smileys på iPad?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft super god dag :7himmel

1½ års bryllupsdag med manden

Set Hobitten i babybio (og Valdemar opførte sig bare så pænt :loveshower)

Haft kvalitetstid med manden mens Valdemar tog en god lur

Har lavet jordskokkemos og persillerodsmos til Valdemar (smager skidegodt, hvis jeg selv skal sige det :D)

Og nu sover Valdemar. Forhåbentlig (antijinx) i en del timer fra nu af :D :goodluck

Dejligt med overskuds-dage! Dem skal man huske på, når de dumme tigerspring og hvad der ellers er, lægger beslag på vores børn...Men det lyder også til at I har nydt det... :7himmel var Hobitten go?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagen i dag har været fantastisk go og det har været nemt at putte Elin i aften - allerede kl 19.45 var hun klar til at sove... hun vågnede lige efter de 45 min... men håber og satser på at jeg kan gå i seng om ikke så længe... dejligt! Jeg kan ikke huske hvormår jeg sidst har prøvet det.... Men er meget spændt på hvor tidligt vi så skal op i morgen...

Men hva... jeg skal have mødregruppe i morgen med de to skønne tøser SaraLE og Troldemor.... så hvis ikke jeg får søvn, må jeg drikke en masse kaffe....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har endnu engang formået at putte A ca. 20.30!! Så må vi se om hun igen kan sove til imorgen tidlig :)

P.S. Er det kun mig der ikke kan finde smileys på iPad?

Martin har ikke fået smilyer til at virke på ipad efter opdateringen. Han kigger vist på det når han er tilbage fra ferie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt stolt.. Min lille mus, kan endda baske og stadigvæk sidde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagen i dag har været fantastisk go og det har været nemt at putte Elin i aften - allerede kl 19.45 var hun klar til at sove... hun vågnede lige efter de 45 min... men håber og satser på at jeg kan gå i seng om ikke så længe... dejligt! Jeg kan ikke huske hvormår jeg sidst har prøvet det.... Men er meget spændt på hvor tidligt vi så skal op i morgen...

Men hva... jeg skal have mødregruppe i morgen med de to skønne tøser SaraLE og Troldemor.... så hvis ikke jeg får søvn, må jeg drikke en masse kaffe....

I er simpelthen fantastisk heldige med jeres mødregruppe, misunder den virkelig meget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og ja, vi er gået all-in på prikker i dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt stolt.. Min lille mus, kan endda baske og stadigvæk sidde :)

Ih hvor er hun sød!

(hvordan ligger du video ind? )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt stolt.. Min lille mus, kan endda baske og stadigvæk sidde :)

Ej hvor er hun sej (og lækker) :wub Hvor har du købt det søde tøj henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er simpelthen fantastisk heldige med jeres mødregruppe, misunder den virkelig meget!

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en holly body... :D Vores julegave til hende :)

Bukser og hagesmæk er "one of a kind", lavet af min veninde :)

Jeg kopiere bare linket ind, så kommer videoen frem :)

Og tak :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med overskuds-dage! Dem skal man huske på, når de dumme tigerspring og hvad der ellers er, lægger beslag på vores børn...Men det lyder også til at I har nydt det... :7himmel var Hobitten go?

For at være helt ærlig, så fatter jeg ikke så meget af de der Tolkien-film :rolleyes Og det var ikke fordi jeg havde travlt med at kigge efter Valdemar, jeg kan bare ikke holde koncentrationen om en film i næsten tre timer :blush Men den er flot, og jeg var underholdt i hvert fald. :) Brian - der har noget mere styr på de film - er sådan rimelig godt tilfreds. Der er vist mange ting, hvor Peter Jackson ikke har været tro mod bogen, men han - altså Brian - synes vist stadig at den var god :)

I er simpelthen fantastisk heldige med jeres mødregruppe, misunder den virkelig meget!

:ditto

Og ja, vi er gået all-in på prikker i dag!

Haha, all-in på prikker :lol Men bedårende, det er hun i hvert fald :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en holly body... :D Vores julegave til hende :)

Bukser og hagesmæk er "one of a kind", lavet af min veninde :)

Jeg kopiere bare linket ind, så kommer videoen frem :)

Og tak :wub

Damn it - til bukserne... Dem er jeg helt vilde med. Hun kan ikke lokkes til at dele et mønster? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

*Kigger på sin tommeltot og konstaterer, at baby ikke behøver mere end to tænder for at kunne bide sin mor til blods* <_<

AV, lille skat... AV!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en kærlighedsfyldt slutning på en i forvejen god dag :glad

Anders og Mie har haft et af deres Far-Mie moments, hvis man kan kalde det det når de har haft det fra kl 16 - 19. Jeg fik allernådigst lov til at pusle til nat. De er simpelthen så skønne sammen de 2 :biglove der er kæmpe smil når han træder ind af døren :wub. Hele aftenen har stået på hvin, klukgrin og "snak" :kuller det blik Mie sender sin far når de hygger på gulvet eller når han har hende i bad er priceless - ren kærlighed! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en kærlighedsfyldt slutning på en i forvejen god dag :glad

Anders og Mie har haft et af deres Far-Mie moments, hvis man kan kalde det det når de har haft det fra kl 16 - 19. Jeg fik allernådigst lov til at pusle til nat. De er simpelthen så skønne sammen de 2 :biglove der er kæmpe smil når han træder ind af døren :wub. Hele aftenen har stået på hvin, klukgrin og "snak" :kuller det blik Mie sender sin far når de hygger på gulvet eller når han har hende i bad er priceless - ren kærlighed! :biglove

Årh hvor fantastisk :wub Der er bare noget over far-baby-kærlighed :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Damn it - til bukserne... Dem er jeg helt vilde med. Hun kan ikke lokkes til at dele et mønster? ;)

Hun har en gruppe på facebook :D Hvor hun sælger tøj, men det er en hemmelig gruppe.. Men hvis du tilføjer mig, kan jeg tilføje dig til den.. Om ikke andet, kan du jo måske købe nogen tilsvarende :P Tror og ikke hun har lige DET stof mere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en holly body... :D Vores julegave til hende :)

Bukser og hagesmæk er "one of a kind", lavet af min veninde :)

Jeg kopiere bare linket ind, så kommer videoen frem :)

Og tak :wub

Hvilket link? Ligger du det på YouTube først? Kan man gøre det fra mobilen? Kan alle så se den? (er total grøn på området)

Jeg har en hel masse film på min mobil nemlig som jeg gerne vil have i min mor tråd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker lidt om han snart skal på eget værelse så du kan få sovet ordentlig. Så du kun bliver vækket når han vil noget. Vi flyttede Felix da han var 6 mdr fordi jeg vågnede ved den mindste bevægelse han lavede.

Desværre har vi ingen værelse til ham pt. så skal han sove i stuen... .. vi er ved at bygge værelser men de er nok ikke færdig så hurtigt.... men jeg har tænkt det samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmprf..

Er SUR!

Hader når Christian har ret -_-

Camille er lige blevet puttet, og hvis hun sover til nat, må jeg da vist sige "ups du havde ret".. ØV hvor jeg hader det.... På den gode måde dog.. Elsker også lidt, at han rent faktisk er begyndt at kende sin datter og have ideer til at håndtere hende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hmprf..

Er SUR!

Hader når Christian har ret -_-

Camille er lige blevet puttet, og hvis hun sover til nat, må jeg da vist sige "ups du havde ret".. ØV hvor jeg hader det.... På den gode måde dog.. Elsker også lidt, at han rent faktisk er begyndt at kende sin datter og have ideer til at håndtere hende :)

Det lyder da sådan set fedt :)

Stupid day....

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da magle for et mareridt, Valdemar må have haft :o :boo :baby3

Lige pludselig var der bare et rædselsskrig inde fra soveværelset, så vi var lige ved at falde over hinanden da vi stormede derind. Op i armene med Valdemar og han HYLER, men har stadig lukkede øjne :blink Jeg går rundt med ham, aer, nusser, kysser, krammer, snakker, synger, vugger, giver sut, og det var bare som om at han slet ikke reagerede på noget af det, jeg kunne slet ikke komme i kontakt med ham. :boo Tilsidst åbnede han dog øjnene lidt, så jeg kunne få sneget et "Hej skat" ind til ham, og så stoppede gråden sådan lige lidt... Så kom der lige lidt efterveer, først et par skrig, og så en masse snøft og hulk mens han bare holdt sig HELT ind til mig... Stakkels lille mus altså :(

Heldigvis hygger han sig nu. Nægter at sove, men hygger sig. Ser tegnefilm med sin far ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv. Jeg fik ret.

Nu har vi en vågen og sur datter.

Og det ser ud til vi IGEN skal gå sure i seng og være uvenner.. Men det er jeg efterhånden vant til :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER