TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Natten gik faktisk ret godt i nat... jeg kunne putte Elin Marie kl 20, hun vågnede kort op efter 45 min, men sov ellers derefter til kl 2.30 - og derefter til kl 6.15... men så brugte hun til gengæld indtil 7.30 på at falde i søvn igen - og hun var tydeligvis træt, men kunne ikke rigtig falde i søvn før hun kom over til mig. Men så sov hun til 9.20...

Men hun har godt nok haft svært ved at sove i løbet af dagen... mon det kan være fordi hun er begyndt at sove mere sammenhængende om natten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har en sjov datter der elsker at være med ude og handle. Kigger rundt, charmerer alle og snakker højt :-D Er bare så heldig <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hæ hæ - glæder mig til næste weekend hvor vi starter - så står jeg klar med kamera mens Anders giver mos ;)

Det var også sådan vi gjorde ;) Brian gav grød, videokameraet var opstillet i skabet (altså med åbne låger ;)) og så gik jeg omkring dem og tog billeder. Man vil vel gerne have det hele med :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja puha, det må være noget af en udfordring, når man også skal pakke til en 4 mdr gammel baby...

Mega. Lige nu har vi 4 kufferter, en rygsæk og en stod klapvogn. Omg det går aldrig. Hendes bleer fylder det hele jo!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Natten gik faktisk ret godt i nat... jeg kunne putte Elin Marie kl 20, hun vågnede kort op efter 45 min, men sov ellers derefter til kl 2.30 - og derefter til kl 6.15... men så brugte hun til gengæld indtil 7.30 på at falde i søvn igen - og hun var tydeligvis træt, men kunne ikke rigtig falde i søvn før hun kom over til mig. Men så sov hun til 9.20...

Men hun har godt nok haft svært ved at sove i løbet af dagen... mon det kan være fordi hun er begyndt at sove mere sammenhængende om natten?

Dejligt med en okay nat :)

Ja, hun har i hvert fald ikke brug for så mange timer i løbet af dagen, når hun sover godt om natten. Mener man siger 13-15 timer ved deres alder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega. Lige nu har vi 4 kufferter, en rygsæk og en stod klapvogn. Omg det går aldrig. Hendes bleer fylder det hele jo!

Hmmm... ja og det er jo lidt svært at undvære bleer - og det er jo ik til at vide hvad de har i thailand. Ellers må hun bare have bar numse på hele turen.. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med en okay nat :)

Ja, hun har i hvert fald ikke brug for så mange timer i løbet af dagen, når hun sover godt om natten. Mener man siger 13-15 timer ved deres alder :)

Ja det var dejligt - håber at den i aften blir lige så go. Men det er som om at hveranden nat lige nu er skod... så frygter det lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var dejligt - håber at den i aften blir lige så go. Men det er som om at hveranden nat lige nu er skod... så frygter det lidt.

Så længe hveranden er GOD så kan man gennemleve det - men husk og hvil dig i løbet af dagen også på de gode dage (giver min SP's råd til mig videre ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes bare min datter er den dejligste skabning i verden :kuller efter mor-datter shopping (min mor og mig) fra 14.30 til 18 kom jeg hjem til en sovende Mie - savnede hende helt VILDT - heldigvis kom hun op 18.45 og var den kæreste solstråle!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til forskel fra i går lykkedes det mig at putte C på under 20 min. :o Det er vist nu rekord :glad

Til gengæld er hun så vågent i gråd 3-4 gange allerede :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er utroligt at man ikke kan få sit "nødråb" igennem. Følte mig til sidst helt egoistisk fordi jeg har brug for lidt "space" og alene tid. Men vi blev da heldigvis gode venner igen inden jeg faldt i søvn og har nu fået lovning på alene tid i Herning centret i dag.

Og kunne læse du have en god tur på shopping ;glad Det er lidt skægt, for det kan være drønhårdt at gå sammen med vidunderet hele dagen - og samtidig føler man sig enormt amputeret, så snart man ikke har barnet med sig ;) Det er i hvert fald den følelse jeg har stået meget med :blush Ikke fordi jeg har været væk fra Melissa så mange timer af gangen flere gange, men de 2 gange, hvor det har været nogle timer har det været både rart, uhyggeligt og mærkeligt på een gang - også kan man savne den lille bandit så meget, at man slet ikke kan beskrive det :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft en træls nat.... Maja faldte i søvn kl. 22.30 men vågnede da vi gik i seng kl. 00 og ville ikke sove videre uden mad, så hun spiste hos mig, hvorefter jeg forsøgte at putte hende i egen seng, men hun blev helt ulykkelig så jeg tog hende over i vores seng... Hun blundede lidt og klynkede og græd. Kl. Ca. 1.30 begyndte hun rigtig at græde og vi kunne ikke trøste hende uanset hvad vi gjorde. Hun fin ren ble og fik tilbudt mad og lige lidt hjælp det :( hun er stadig lidt forkølet så tænkte at hun måske havde svært ved at få vejret når hun lå ned, så jeg satte mig med hende i sengenmens hun stadig græd og havde hosteanfald... Kl. ca. 1.15 ender det så med at hun kaster op ud over sig selv, så vi må til at skifte alt hendes tøj og finde en ren dyne... Og endelig faldte Maja til ro kl. Ca. 2.45 sovende ved siden af mig, da vi ikke turde at liggge hende i egen seng hvis der skulle komme mere opkast :( stakkels Maja :boo

ØV :(

Sikke en fødselsdagsgave at give mor - STORT TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN :balloon :hurra :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til forskel fra i går lykkedes det mig at putte C på under 20 min. :o Det er vist nu rekord :glad

Til gengæld er hun så vågent i gråd 3-4 gange allerede :(

Hmm... det kender jeg alt for godt. Men der er ikke andet for end at blive ved med at putte, for man ved at de er trætte... men dejligt at det kun tog 20 min! :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så længe hveranden er GOD så kan man gennemleve det - men husk og hvil dig i løbet af dagen også på de gode dage (giver min SP's råd til mig videre ;) )

Ja jeg vil så sige at der lige nu er flere gode nætter end dårlige - så det er dejligt. Jeg er ikke så go til at få hvilet mig i løbet af dagen, for hvis jeg beslutter mig for at gøre det, vågner hun altid op til flere gange i barnevognen... men jeg tillader mig at sidde og se min nye yndlings serie - supernaturel (med de to lækreste fyre...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm... ja og det er jo lidt svært at undvære bleer - og det er jo ik til at vide hvad de har i thailand. Ellers må hun bare have bar numse på hele turen.. :D

Det er nemlig det! Vi har 1,5 pakker = 102 bleer med. Så håber jeg ikke hun får diarre, for så er det ikke sikkert det er nok. Men ja, numsen bar er måske vejen frem i stedet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov Nitzen det havde jeg totalt misset TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN :balloon :balloon :balloon :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov Nitzen det havde jeg totalt misset TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN :balloon :balloon :balloon :balloon

:ditto

TILLYKKE :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og kunne læse du have en god tur på shopping ;glad Det er lidt skægt, for det kan være drønhårdt at gå sammen med vidunderet hele dagen - og samtidig føler man sig enormt amputeret, så snart man ikke har barnet med sig ;) Det er i hvert fald den følelse jeg har stået meget med :blush Ikke fordi jeg har været væk fra Melissa så mange timer af gangen flere gange, men de 2 gange, hvor det har været nogle timer har det været både rart, uhyggeligt og mærkeligt på een gang - også kan man savne den lille bandit så meget, at man slet ikke kan beskrive det :wub

Du beskriver det bare SÅ godt! Det er præcis den der ambivalente følelse - man nyder det men man vil stadig efter ganske kort tid hellere være et andet sted - Endte da også med at købe mere til Mie end mig :lol simpelthen så typisk - havde besluttet IKKE at købe tøj til hende, i stedet kom jeg hjem med sæbebobler, en baby computer (kæmpe hit), en bidering der kan gå i køleskabet, 6 bløde bondegårdsdyr og en masse grej til opstart på mos :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov Nitzen det havde jeg totalt misset TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN :balloon :balloon :balloon :balloon

:ditto :blush

Tillykke Anita!!!! :balloon :hurra :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg vil så sige at der lige nu er flere gode nætter end dårlige - så det er dejligt. Jeg er ikke så go til at få hvilet mig i løbet af dagen, for hvis jeg beslutter mig for at gøre det, vågner hun altid op til flere gange i barnevognen... men jeg tillader mig at sidde og se min nye yndlings serie - supernaturel (med de to lækreste fyre...)

Dejligt at høre - og det kender jeg godt - fordelen for mig er så bare at hun jo sover i soveværelset. Desuden syntes jeg dagen er halv spildt når man "bare" sover - den tid man kunne have brugt til lige at få lidt "space", se lidt "dumt" fjernsyn, rydde op eller andet er total "spildt". Men jeg sover så om formiddagen med hende så føles det ikke så spildt - ofte er en time nok til at man føler sig udhvilet.

Og JEPS de er TOTALT hotte :lol og en ganske undeholdende serie, nok lidt kreativ i sine historier, men ikke desto mindre spændende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre - og det kender jeg godt - fordelen for mig er så bare at hun jo sover i soveværelset. Desuden syntes jeg dagen er halv spildt når man "bare" sover - den tid man kunne have brugt til lige at få lidt "space", se lidt "dumt" fjernsyn, rydde op eller andet er total "spildt". Men jeg sover så om formiddagen med hende så føles det ikke så spildt - ofte er en time nok til at man føler sig udhvilet.

Og JEPS de er TOTALT hotte :lol og en ganske undeholdende serie, nok lidt kreativ i sine historier, men ikke desto mindre spændende.

Ja jeg har det lige som dig, jeg synes også at det er "spild" af kostbar tid at sove, hver gang man har en "pause"...

Ja de er total hotte - og du har ret - ind i mellem en ret så "kreativ" serie...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har luksusproblem: Ca. 8 sider til julebilleder i Valdemars "barnets bog" og ca. 300 billeder fra december, som jeg er glad for :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har luksusproblem: Ca. 8 sider til julebilleder i Valdemars "barnets bog" og ca. 300 billeder fra december, som jeg er glad for :rolleyes

:o Mette, for satan :D Du ender med, at Mar ikke forstår, HVORFOR der ikke bliver taget billeder af ham hver dag lige pludselig :P :D

Synes sgu det er sødt - vi tager godt nok også billeder af Melissa, men ikke så mange ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har det lige som dig, jeg synes også at det er "spild" af kostbar tid at sove, hver gang man har en "pause"...

Ja de er total hotte - og du har ret - ind i mellem en ret så "kreativ" serie...

Lækre mænd er fin afslapning - jeg har Greys Hvide Verden at hygge mig med - når altså jeg formår at gøre det ;) Har det på samme måde, synes det er svært at hvile sig helt, når man ikke ved hvornår der bliver kaldt fra barnevognen ;) Men derfor skal du (og alle andre tøser) stadig forsøge at passe på sig selv - men ja... Det er dæleme svært at føre ud i livet i praksis ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du beskriver det bare SÅ godt! Det er præcis den der ambivalente følelse - man nyder det men man vil stadig efter ganske kort tid hellere være et andet sted - Endte da også med at købe mere til Mie end mig :lol simpelthen så typisk - havde besluttet IKKE at købe tøj til hende, i stedet kom jeg hjem med sæbebobler, en baby computer (kæmpe hit), en bidering der kan gå i køleskabet, 6 bløde bondegårdsdyr og en masse grej til opstart på mos :oops

:D Det lyder ALT for bekendt :whistling Jeg har endnu ikke købt noget på udsalg til mig selv, det er også Melissa og hendes storesøster der har glæde af det :P OG manden faktisk :rolleyes Tænker at eftersom jeg alligevel skal tabe mig, så er det spild af penge ;) :P Dog har jeg måtte spendere penge på nyt undertøj, men det var virkelig også tiltrængt, men det købte jeg nu før jul ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER