Nitzen1987

Har jeres babyer reageret på varmen?

5 indlæg i dette emne

Har jeres babyer reageret på varmen?

Maja har haft en dag, hvor hun kun har villet ligge og sove hos mig og spise. Tror maks at hun har sovet 2 timer i løbet af i dag :o antager at det skyldes varmen :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeps, sådan en dag havde Molly igår, det var simpelthen så synd for hende. Varmen gjorde hende helt kulret og så ville hun hele tiden spise, hvilket resulterede i mavekneb:( Men nu har jeg kogt og afkølet vand til en lille tår efter et måltid..?.....Just in case.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lasse har reageret meget på varmen - på et tidspunkt havde han kun ble på pga. Han var så varm og han har også meldt sig til flere måltider.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ann-Sofia havde det også varmt i går aftes og ville slet ikke falde til ro..... hun blev bare sur og ville have mad hele tiden...

Heldigvis kom farmand ind, tog lidt over så jeg kunne få lidt mad efter 2 timers forsøg af mig...

Så kom far med forslaget om at sætte blæseren til, amme hende og så faldt hun til ro.

Sov rimlig ok i løbet af natten, men stort set uden dyne... og i morges tog vi bodyen af hende da hun stadigvæk var rigtig varm....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De sidste 2 nætter hvor vi havde hede var Lærke meget pyller om natten - hun ville abselut ikke sove i sin lift, kun hos mig selvom der faktisk var varmere der. Men ellers ingen reaktion

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER