MamaMikkel_Junior

2. jordemoderbesøg

10 indlæg i dette emne

Så kom dagen for 2. jdm.besøg - har en stor, sund og rask pige på 1400-1500 gr. i mavsen...!

Alt var fint. Blodtryk fornemt, vægten fin og hjertelyden perfekt som altid - alt i alt, bare en skøn opdatering!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder dejligt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt :) jeg var afsted igår, og fik samme beskeder som dig :) også baby på ca. 1500 gram :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den besked fik vi også... Hi hi tror det er standard svar...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt vi er flere med store og raske poder...

Fik bare forståelsen af, at det var over gennemsnittet, da hun 'kun' burde veje ca. 1200 gr.!!

Da jeg var gravid med min første - vejede hun blot 1100 gr. da jeg var 27+4 - så noget større er det da.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik at vide af jordemoderen at jeg ikke kunne regne med tallet fordi min moderkage ligger foran, så det var et ca. Skud, og det kunne godt være at han blev vurderet til ikke at have taget så meget på næste gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg var på sygehuset i uge 28 og blev scannet var lille pigen 1200 og de skød hende til at være omkring 3200 g når hun blev født

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er 29+2 og hn blev skønnet til 1200 så jeg fik en tid 20 august igen - så det passede med 14 dage efter læge da hun lige vil sikre sig han vokser.. havde symfus på 27 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig besked!

Min pige blev skudt til ca. 1300 gram og det sagde hun var gennemsnitligt måske en lille anelse større :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER