lill88

Mæleproduktion

4 indlæg i dette emne

Hej alle... Søger nogle råd omkring hvordan man kan øge mælkeproduktionen når man ikke ammer... Fordi Sif har ganespalte kan hun ikke lave vakum og dermed ikke amme, men har kæmpet en hård kamp for at få udmalkningen til at fungere så hun kan få modermælk selvom at hun ikke ammer... Det går bare meget meget dårligt og jeg er stadig kun på de der knap 50 ml eller mindre som hun spiste da hun var 2 uger, og ikke nu hvor hun snart er 7 uger... Råd søges!!!! Hun får så træls mave af mme :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I tråden "udmalkning" her i "baby 0-1 år" er der et link til en anden tråd hvor der er kommet gode råd....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan varmt varmt anbefale at du lejer en elektrisk pumpe fra sygehuset- dem de bruger på barselsgangen... ALle andre pumper (som købes i en butik) er simpelthen ikke kraftige nok. Du skal have en hvor du kan skrue kraftigt op for sugeevnen- så skal din produktion nok gå i vejret :)

Jeg brugte selv sådan en da jeg skulle have amningen igang med min ældste og efter 2 dage med 15 mins udmalkning hver 4. time fra hvert bryst, havde jeg ca 80 ml. ved hver malkning- så synes det gik stærkt.

Måske det var et forsøg værd? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har allerede sådan en pumpe, men må nok bare se i øjnene at det desværre går den anden vej! Og tak for tippet med den anden tråd... Kan sq aldrig se skoven for bare træer! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER