Barbamama

Skal/kan/må et regnslag vaskes?

9 indlæg i dette emne

Vi fik købt vores regnslag til barnevognen i søndags, og nu står jeg lige og overvejer om det skal have en tur i vaskemaskinen :help Jeg synes ikke, at jeg kan læse noget om det på regnslaget :unsure

Jeg tænker:

Ja, det skal: Fordi der evt. er kemirester i det?

Nej, det skal ikke: Fordi det måske kunne gøre det mindre vandafvisende?

Hvad har I andre gjort, vil I anbefale at jeg vasker det, og i så fald på hvor mange grader? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man kan få noget vaskepulver til regntøj orange biotexs bruger vi og jeg har vasket vores regnslag et par gange på 30 grader og det virker fint

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps Biotex Outdoor er til regnslag/regntøj, flyverdragter og alt sådan noget der er vandafvisende! Super godt produkt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih det indgik ikke lige i min plan at skulle ud og handle nyt vaskemiddel :rolleyes Hmm nå, men hvordan er det allergimæssigt det der biotex? Og ville I vaske regnslaget inden brug (det er nyt), eller engang imellem, eller bare når det blev synligt beskidt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare luftet vores godt igennem.. Tænker at det jo ikke er noget baby kommer i kontakt med, før om mange mange måneder, hvor det er blevet luftet endnu mere.. Og jeg regner nok med bare at tørre det over med en klud.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare luftet vores godt igennem.. Tænker at det jo ikke er noget baby kommer i kontakt med, før om mange mange måneder, hvor det er blevet luftet endnu mere.. Og jeg regner nok med bare at tørre det over med en klud.. :)

Det er også det der er min plan!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare luftet vores godt igennem.. Tænker at det jo ikke er noget baby kommer i kontakt med, før om mange mange måneder, hvor det er blevet luftet endnu mere.. Og jeg regner nok med bare at tørre det over med en klud.. :)

Sådan gjorde jeg også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også bare lufte det, og så evt. give det en klud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig vasket vores regnslag. Det er aldrig nogensinde faldet mig ind, at det skulle være nødvendigt :huh

Jeg vasker altid tøj før brug, men man (eller jeg :P ) vasker jo heller ikke autostol, barnevogn, sko, gummistøvler osv...

Jeg har nu heller aldrig vasket jakker eller regntøj, det har jeg aldrig tænkt på at gøre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER