liva30

Sygemeldt!

10 indlæg i dette emne

Ja så blev jeg sygemeldt lige indtil jeg skal føde! Der er godt nok lang tid til, men kvalmen tager til og ja så prøver vi det her! Å ja så blev jeg også lige fyret bare sådan lige for at hygge lidt mere!! Hvilken dag!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv hvor er det træls for dig, det er lang tid og skal være sygemeldt

du får lige en :kram

Med hvilket grundlag er du fyret på, hvis man må spørge ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja de siger det er ned skæring men jeg fortalte jo i sidste uge at jeg var gravid med tvillinger, og at der var mange lægebesøg og scanninger jeg skulle til, så jeg tror selv det er derfor!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Øv, for en dag - og :klap til din arbejdsgiver for det :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm ja du burde næsten kontakte din fagforening, hvis du har overskud til det

de må jo ikke fyre dig pga. din graviditet....

Håber ikke jeg ender i den situation, men det tror jeg nu ikke, min leder

smilte og grinte, ønskede stort tillykke da jeg fortalte jeg var gravid.... Hun troede

jeg kom for at sige mit job op, så hun blev bare glad :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv møgdag !

Synes du skal tage fat i din fagforening hvis du orker det. Jeg synes det virker lidt påfaldende at du i sidste uge sagde du var gravid, og så bliver fyret. Men mener det er dig som skal bevise at fyringen ikke er pga. nedskæring, men pga. din graviditet, det kan vel blive svært.

Men hvis jeg var dig ville jeg give det et forsøg, du har intet at tabe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv møgdag !

Synes du skal tage fat i din fagforening hvis du orker det. Jeg synes det virker lidt påfaldende at du i sidste uge sagde du var gravid, og så bliver fyret. Men mener det er dig som skal bevise at fyringen ikke er pga. nedskæring, men pga. din graviditet, det kan vel blive svært.

Men hvis jeg var dig ville jeg give det et forsøg, du har intet at tabe.

Bevisbyrden ligger hos virksomheden .. Det er dem som skal bevise at det er pga. nedskæringer og ikke graviditeten!

Måske den er værd at tage op med din fagforening, ja :)

Håber du får lidt ro på ellers.. nu med sygemeldingen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg vil prøve min fagforening i morgen! Jeg syntes også det virker sådan lidt mærkeligt! Jeg sagde også til min chef om det så var takken for at slæbe sig på job når man var syg osv. Hendes ord var: du skal gå hjem og passe dine børn!! Nå ja men så gør jeg da det!!! Øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er spændt på, at hører hvordan det går og om du fik snakket med din fagforening :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja nu gik jeg endelig tid! Jeg har snakket med min fagforening, og de mener at der måske er en sag. Men at den nok er for tynd. Jeg skulle bare glemme det og komme videre. Så det gør jeg bare! Så er det jo dejligt at der endelig er kommet lidt sommer!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER