Pips28

1.lægebesøg

1 indlæg i dette emne

I mandags var vi til 1.lægeundersøgelse som var ved en jordmoder i vores lægehus. Det var meget rart at det var hos hende, da hun jo ved noget mere om de forskellige ting i forholdt til lægen. Hun havde inden vi kom snakket med min læge om hvordan det hele ser ud i min sitiuration.

Vi fik lavet alle mine papir klar til sygehuset, som jeg dog først får den 9/7 hvor vi skal afsted igen. Dette skyldes at der skal en masse oplysninger med til OUH, og da de selv skal tage BP til NF scanningen, så ville hun renskrive dem til den dag. Jeg har en masse med i rygsækken, som gør at jeg bliver fulgt ekstra meget hele graviditeten igennem og ved fødslen. Vi fik snakkes om mine andre graviditeter og fødsler, og kæresten som ikke ved det helt store om graviditetens forløb fik svar på de spørgsmål han havde indtil videre..

Så nu er det bare at vente til den 9/7 så vi kan få vandrejournalen med hjem :loveshower og vente på at der kommer tid til NF scanning og de andre samtaler/undersøgelser vi bliver indkaldt til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER