SarahDK

Hvorfor lukker de svømmehallen...

5 indlæg i dette emne

Ihh altså...

Går jo på barsel her på fredag og har cyklet på arbejdet + gået ture indtil denne uge så jeg har tænkt jeg har fået det motion jeg lige kunne klare. Men uden den daglige cykeltur og en mave der bliver større, ville jeg kaste mig over svømningen i stedet. Tjekkede lige åbningstider i går - og tror i så ikke de sommerlukker den lokale svømmehal fra på lørdag og indtil den 12. august.

Hva´fanden er det nu for noget???. <_<

Er nok bare lidt sur. Det er jo ironisk at den absolut holder sommer lukket fra dagen efter jeg går på barsel. Kan jo nok finde en anden svømmehal, det er bare så praktisk med en der kun ligger 1 km væk. (og så er jeg lidt bekymret for at det bliver liiiige lidt sværere at komme afsted :whistling )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor trælst altså...bask.gif Heldigvis så har min svømmehal ikke ferielukket....cheerleader3.gif men føler da med dig... det er jo den bedste form for motion, nu hvor vi er så store og runde på mavernewee.gif jeg elsker bare at komme i vandet og føle mig vægtløs... wink.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede faktisk at sommerferien var en halv høj sæson for svømmehallerne... især hvis vejret er som det er nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan er det også her hos mig... De lukker ned i skolernes sommerferie, så hvis jeg skal afsted skal jeg 15-20 km... På godt jysk træls, især når min jordemoder bliver ved med at sige jeg skal svømme :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er en del skole- og svømmeundervisning (klub) i løbet af året. Tror det er derfor de lukker ned i sommerferien for renovation.

Har nu fundet en anden svømmehal der har åben, 8-10 km væk. Ja ja hvis jeg skal cykle derhen så er det ikke meget svømmetur jeg behøver. Ellers må jeg ud og kører tog! (regner nemlig ikke med at have bil her i juli).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER